Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:45:13 GMT

خرید ماشین لباسشویی با قیمت مناسب در بازار امروز

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۴۶۷۰

خرید ماشین لباسشویی با قیمت مناسب در بازار امروز

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تمامی تازه عروسان و برخی از خانواده‌ها برای جهیزیه و منزل خود به دنبال خرید ظرفشویی هستند اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید یکی از مهم‌ترین دغدغه‎‌هایی که خواهید داشت این است که خرید خود را از کدام فروشگاه انجام دهید از آنجا که قیمت ماشین لباسشویی بالا است باید در انتخاب خود دقت کنید چرا که برخی از فروشگاه‌ها نامعتبر هستند و اجناس تقلبی را به فروش می‌رسانند یا تنوع مدل و برند در آنها پایین بوده و در نهایت پس از خرید می‌بینید که کالای خریداری شده متناسب با نیاز شما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این بخش شما را با یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم خانگی آشنا می‌کنیم که می‌تواند بهترین مکان برای خرید ماشین لباسشویی مورد نظرتان باشد. فروشگاه سل یک فروشگاه آنلاین است که در زمینه‌ی فروش انواع لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی فعالیت دارد و توانسته است با رعایت اصول اولیه و استاندارد یک فروشگاه اینترنتی خوب و ارائه‌ی بهترین قیمت لوازم خانگی مشتریان خود را همواره راضی نگه دارد.

شما با خرید اینترنتی ماشین لباسشویی از شر ترافیک، آلودگی هوا و خستگی که در خرید از فروشگاه‌های سطح شهر داشتید راحت می‌شوید و از طرفی در هزینه‌ها و وقت شما صرفه جویی می‌شود. اما چرا ما در بین فروشگاه‌های اینترنتی، سل را به شما پیشنهاد داده‌ایم با ما همراه باشید تا دلیل این پیشنهادمان را بدانید.پ

مزایای خرید ماشین لباسشویی از سل

بهترین قیمت ماشین لباسشویی
قیمت لباسشویی همانند سایر لوازم شستشو و نظافت چون قیمت ماشین ظرفشویی در فروشگاه‌های آنلاین و سطح شهر متفاوت است یعنی ممکن است شما یک مدل ماشین لباسشویی ال جی را خریداری کنید و بعداً در فروشگاهی همان محصول را با قیمتی پایین‌تر ببینید در نتیجه افسوس خواهید خورد که چرا خرید خود را از فروشگاهی که قیمت مصفانه‌تری داشت انجام نداده‎اید. در فروشگاه اینترنتی سل قیمت ماشین لباسشویی در برندهای مختلف چون قیمت لباسشویی اسنوا، قیمت ماشین لباسشویی ال جی، قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ و سایر برندها بهترین قیمت بازار است.

تنوع برند و مدل‌های ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی‌ها براساس نیازهای متفاوت و جدید خانواده‌ها از لحاظ ویژگی‎‌های ظاهری، میزان گنجایش مخزن و امکانات با یکدیگر متفاوت هستند و در هر فروشگاهی تنوع مدل و برند آن قدر بالا نیست که بتوانید محصول مورد نظرتان را بیابید. در سل شما می‌توانید به طیف وسیعی از مدل‌های لباسشویی از برندهای ایرانی و خارجی دسترسی پیدا کرده و محصول مورد نظرتان را یافته و خریداری کنید. این تنوع مدل و برند موجب رنج وسیع قیمت ماشین لباسشویی نیز شده است.

معرفی جامع و تخصصی مدل‌های ماشین لباسشویی

در فروشگاه اینترنتی سل اطلاعاتی جامع و درست از مشخصات فنی محصولات درج شده است تا با مطالعه‌ی آنها بدانید که آیا محصول انتخابی متناسب با نیاز شما است یا خیر. بررسی تخصصی محصولات نیز شما را در خریدی هوشمندانه یاری می‌کند.

اصالت کالا

تمامی ماشین لباسشویی‌های موجود در سل که به مشتریان عزیز عرضه می‌شود کاملاً اصل بوده و با گارانتی معتبر همراه است. در سل به هیچ عنوان کالای تقلبی و فاقد کیفیت فروخته نمی‌شود در نتیجه خیال‌تان از بابت اصلی بودن ماشین لباسشویی‌ها آسوده باشد.

ارسال سریع کالا

یکی از ویژگی‌های مثبت یک فروشگاه اینترنتی مشتری پسند ارسال سریع کالاهای خریداری شده به دست مشتریان است. در هر کجای ایران که باشید محصول خریداری شده شما از سل در ظرف مدت زمانی کوتاه درب منزل تحویل داده می‌شود.پ

هماهنگی با موبایل

فروشگاه اینترتی سل متناسب با فرمت گوشی‌‎های هوشمند به نمایش در می‌آید تا کسانی که می‌ خواهند خرید ماشین لباسشویی و خرید لوازم خانگی دیگر را از طریق موبایل انجام دهند به مشکل بر نخورده و کار با فروشگاه برایشان راحت باشد.

بروز بودن مدل‌های ماشین لباسشویی

برندهای مختلف داخلی و خارجی با توجه به نیازهای جدید و رشد تکنولوژی ماشین لباسشویی‌های خود را از لحاظ ظاهری و امکانات مختلف ارتقا داده و مدل‌های جدیدی را روانه‌ی بازار می‌کنند. در فروشگاه اینترنتی سل امکان خرید جدیدترین مدل‌های ماشین لباسشویی از برندهای مختلف فراهم شده است.

خرید اقساطی ماشین لباسشویی

در سل امکان خرید قسطی ماشین لباسشویی با بهترین شرایط نیز وجود دارد در نتیجه این گزینه برای افرادی که کم درآمد هستند یا به دنبال خرید قسطی لباسشویی هستند بسیار مناسب است.

امکان اشتراک گذاری محصول

امروزه ارتباطات در فضای مجازی از طریق شبکه‌های اجتماعی بالا رفته است در سل این امکان فراهم شده است تا شما بتوانید محصولات را در شبکه‌های اجتماعی نظیر توئیتر، تلگرام، واتساپ و … به اشتراک بگذارید و نظر دوستان، آشنایان و دیگر افراد را در مورد قیمت ماشین لباسشویی، رنگ، ظاهر و سایر ویژگی‌ ها جویا شوید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5170217

منبع: مهر

کلیدواژه: لوازم خانگی قیمت لوازم خانگی کسب و کار کسب و کار گروه خودروسازی سایپا کسب و کارهای اینترنتی بیمه واحد صنعتی لوازم خانگی گلدیران بیمه شخص ثالث ویروس کرونا صنعت خودروسازی گل و گیاه بیمه بدنه خودرو خلیج فارس مدل های ماشین لباسشویی خرید ماشین لباسشویی قیمت ماشین لباسشویی ماشین لباسشویی ها فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی

به گزارش همشهری آنلاین، قیمت‌ها در بازار حکایت از نوسان این بازار دارد به طوری که قیمت خودروهای داخلی و خارجی نسبت به روز گذشته دستخوش تغییر شده است.

کاهش ۷ تا ۳۵ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها در بازار؛ شاهین، دنا پلاس، ام وی ام و تیگو چند شد؟ | جدول قیمت ها

کد خبر 848909 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو

دیگر خبرها

  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱