Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرعلی حسینیان گفت: ۲۰هزار بسته معیشتی و ۵۰سری جهیزیه توسط جهادگران و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح استان قزوین در قالب رزمایش کمک مؤمنانه توزیع می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، مواسات، همدلی و همراهی با دیگران، نجوایی برخاسته از فطرت بیدار آدمی است که از بهترین جلوه‌‎های اعمال نیک به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواسات و همدلی در دین اسلام چنان دارای اهمیت بوده که بارها اشاره ویژه‌ای به این موضوع در قرآن کریم شده است؛ آن گونه که پیامبر اکرم(ص) خطاب به امام علی(ع) می‌فرمایند: « برترین و سرور اعمال عبارتند از: حق دادن به مردم از طرف خودت (رعایت انصاف) و همدردى با برادر دینى‌ات در راه خدا و ذکر خدای عزوجل در هر حال».
با شیوع ویروس کرونا همه گروه‌ها و نهادها پای کار آمدند و خیرین استان قزوین نیز سنگ تمام گذاشتند و در رزمایش‌ کمک مؤمنانه پابه‌پای سایر نهادها از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند.

امیرعلی حسینیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان اظهار کرد: توزیع ۲۰هزار بسته معیشتی و ۵۰سری جهیزیه توسط جهادگران و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح استان قزوین بین نیازمندان در رزمایش کمک مؤمنانه پایان سال‌جاری پیش‌بینی شده است.

فعالیت ۹۵۰ گروه جهادی برای توزیع بسته‌های معیشتی در قزوین

وی با اشاره به ارزش ریالی بسته‌های معیشتی افزود: ارزش هر بسته بالغ بر ۵۰۰هزار تومان و ارزش جهیزیه شامل ۲۰میلیون تومان بوده که اقلام بسته معیشتی شامل برنج، رب گوجه‌فرنگی، حبوبات، نخود و لوبیا، آب معدنی، خرما، ماکارونی و روغن است که توزیع بسته‌های معیشتی از ۲۶ اسفندماه جاری آغاز می‌شود و تا شب عید ادامه دارد.

مسئول جدید سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قزوین در ادامه به اقلام اساسی جهیزیه اشاره کرد و گفت: جهیزیه اهدایی به نوعروسان قزوینی شامل اقلام اساسی همچون یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی است.

وی ادامه داد: این مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه پایگاه محور و مسجدمحور بوده که همزمان با اعیاد شعبانیه، بسته‌های معیشتی توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در سطح استان قزوین توزیع می‌شود.

حسینیان با بیان اینکه ۹۵۰ گروه جهادی برای توزیع بسته‌های معیشتی در ۷۰۰ پایگاه بسیج مستقر هستند، ابراز کرد: باتوجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نهضت مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه و باتوجه به شرایط اقتصادی حاکم بر مردم کم برخوردار، اقلام توسط خیرین و مجموعه پایگاه‌های بسیج تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی در پایان به همکاری سایر ارگان‌ها اشاره کرد و یادآور شد: سایر نهادها از جمله کمیته امداد و سپاه پاسداران در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه همکاری و مشارکت دارند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: توزیع بسته های معیشتی توزیع می شود بسته معیشتی کمک مؤمنانه استان قزوین رزمایش کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط فروشندگی‌های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان گفت: در سال گذشته ۳۵ میلیون و ۱۲۴ هزار لیتر مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید، گازوئیل، گاز در بین روستائیان و بهره‌برداران استان توزیع شده است.

وی افزود: خدمات شبکه تعاون روستایی ضمن کمک به بهبود معیشت زندگی روستائیان، یکی از راهکار‌های مهم در ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها محسوب می‌شود.

رحمانی، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستا‌ها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان