Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:36:45 GMT

2 خبر کوتاه از استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۵۶۳۵

2 خبر کوتاه از استان اصفهان

 خور و بیابانک

 فرماندار خور و بیابانک گفت: پلیس این شهرستان از امکانات و تجهیزات رصد قاچاق مواد مخدر محروم است.

عباس نظام‌الاسلامی  در مراسم معرفی رییس جدید دادگستری خور و بیابانک افزود: با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در مسیر عبور ترانزیت مواد مخدر و قاچاقچیان، لازم است ایستگاه بازرسی شهید رشیدی این شهرستان، هوشمندسازی و تجهیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با تعامل دستگاه‌های اجرایی و امنیتی شهرستان شاهد کاهش پرونده‌های قضایی هستیم و این مهم سبب شده تا خور و بیابانک از امنیت بالایی برخوردار باشد.

امام جمعه خور و بیابانک نیز در این جلسه از بی بند و باری برخی از گردشگرها در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: بسیاری از گردشگران با سوء استفاده از نجابت و دیانت مردم؛ این شهرستان را به حیاط خلوت بی بندوباری خود تبدیل کرده‌اند که لازم است دستگاه قضایی با قاطعیت با قانون شکنان برخورد کند.

حجت‌الاسلام جاویدی در ادامه به طولانی بودن فصل گرما در خور و بیابانک اشاره کرد و خواستار توجه ویژه دولت به کاهش تعرفه برق این شهرستان شد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان نیز امنیت موجود در خور و بیابانک را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این مهم در پرتو تعامل همکاران قضایی و دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی و همراهی مردم نجیب شهرستان محقق شده است.

محمدرضا حبیبی افزود: خور و بیابانک از امنیت خوبی برخوردار است و جرائم خشن در آن وجود ندارد.

وی پیشگیری از وقوع جرم را  اصلی‌ترین و کم هزینه‌ترین راه رسیدن به امنیت پایدار بیان کرد و گفت: عدالت و امنیت حاصل تعامل دستگاه قضا و پلیس است و در حقیقت عمل به قانون موجب کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی می شود.

رییس دادگستری اصفهان با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: در انتخابات، تبلیغات هدفمند و به دور از هرگونه حاشیه تاثیرگذار است و نباید پیش از انتخابات و بعد از آن برخی افراد محیط را در فضای مجازی  و محافل عمومی مسموم کنند.

در این مراسم از خدمات ابوالفضل توکلی تقدیر و با اعطای حکم رییس قوه قضاییه، محمدرحیم رجایی به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان خور و بیابانک معرفی شد.

نایین

مسول عتبات نایین گفت: ۲ محموله آجر  اهدایی نمازگزاران روستاهای دولت‌آباد و جهان آباد این شهرستان برای بازسازی عتبات عالیات راهی عراق شد.

 مجید حسن زاده افزود: این ۲ محموله از نوع آجر ۱۰ سوراخه به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال با ۲ تریلر برای بازسازی صحن حضرت زینب به عراق فرستاده شد. 

تاکنون ۱۳۷ محموله اهدایی شامل  سیمان، آجر و سایر مصالح ساختمانی به همت خانواده‌های شهدا و نیکوکار نایینی برای بازسازی عتبات عالیات راهی عراق شده است.

برچسب‌ها دادگستری خور و بیابانک نایین اصفهان ستاد بازسازی عتبات عالیات عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری خور و بیابانک نایین دادگستری خور و بیابانک نایین اصفهان ستاد بازسازی عتبات عالیات عراق اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس‌های شبانه

پنج شنبه شب افرادی با قمه و چوب‌های بلند، اقدام به مسدودسازی یکی از معابر اصلی ارومیه کردند و به زد و خورد پرداختند. از هویت و دلیل درگیری خبری در دست نیست، ولی داشتن قمه و چوب‌های بلند، آن هم به تعداد افراد درگیر و استفاده بی پروا از آنها، چیزی نیست که در یک دعوای شخصی و معمولی خیابانی رخ می‌دهد. از این رو، این تصاویر تکان دهنده، افکار عمومی را به سمت اراذل و اوباش حرفه‌ای می‌برد.

به گزارش عصرایران، به د شهر ارومیه که به شهر صلح و مدارا معروف است، از دیدن چنین صحنه‌هایی شوکه شده است.

نکته مهم، محل این درگیری است که جزو پرتردد‌ترین نقاط شهر است. پل قویون که این حادثه در آن رخ داده.

یکی از تقاطع‌های اصلی شهر، مسیر بزرگترین تفرجگاه شهر (بند) و همچنین حلقه واسط شمال به جنوب و شرق به غرب ارومیه است.

درگیری در مجاورت بزرگترین مجتمع‌های مسکونی ارومیه همچون الهیه، بغدادیان، مساکن مهر گلشهر و ده‌ها برج شانزده طبقه مسکونی که در هر کدام ده‌ها خانواده ساکن هستند رخ داده و تاسف آور این که حادثه در ساعات شلوغ و پرتردد رخ داده است.

در همین حال، گزارش دیگری حاکی از آن است که برخی خیابان‌ها در شب‌های ارومیه تبدیل به محل کورس خودرو‌ها شده که بعضا منجر به کشته و مجروح شدن شهروندان شده است. ساعاتی بعد از حادثه قمه کشی در پل قویون، در بلوار امامت نیز کورس خودرو‌ها بار دیگر منجر به تصادف و مسدودی معبر شده است.

چند ماه قبل نیز در پی حادثه منجر به فوت بر اثر همین رفتارها، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، دستوراتی برای جلوگیری از بروز وقایع مشابه داد که گویا اجرایی نشده است!

این که عده‌ای به حدی احساس امنیت کنند که با سلاح سرد در وسط یکی از معابر اصلی مرکز استان، این گونه قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت کنند یا خیابان‌ها را تبدیل به پیست‌های شخصی برای کورس گذاشتن کنند و جان مردم را نادیده بگیرند نکته‌ای است که از اصل ماجرا مهم‌تر است و حس عدم امنیت را در میان شهروندان تقویت می‌کند.

جا دارد دادگستری و فرماندهی انتظامی استان به طور ویژه این پرونده را دنبال کنند و با شناسایی و مجازات عاملان این واقعه امنیت زدا و رعب آور، امنیت روانی را به شهر بازگردانند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • ذخیره ۳۰ میلیون متر مکعب آب در بند‌های خاکی و ملاتی استان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • عدم امنیت شغلی جامعه کارگری با قرارداد های شرکتی و کوتاه مدت
  • عدم امنیت شغلی جامعه کارگری با قراردادهای شرکتی و کوتاه مدت
  • (ویدیو) در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس‌های شبانه
  • خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان