Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@10:57:43 GMT

پیش بینی حضور ۱۰۰ درصدی مردم خوسف در انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۶۰۹۱

پیش بینی حضور ۱۰۰ درصدی مردم خوسف در انتخابات

آخوندی گفت: پیش بینی می شود مشارکت مردم شهرستان خوسف در انتخابات ۱۰۰ درصدی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمدعلی آخوندی» امروز (25 اسفند) در شورای اداری شهرستان خوسف که با حضور مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان و مشاور استاندار خراسان جنوبی، برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان خوسف در 36 کیلومتری مرکز استان خراسان جنوبی و از سال 91 تاسیس و به شهرستان ارتقاء یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه جمعیت شهرستان خوسف طبق سرشماری سال 95، 27 هزار و 600 نفر و شهرستان کم جمعیتی محسوب می شود، افزود: اما هم اکنون جمعیت این شهرستان افزایش یافته و به دلیل وسعت و پراکندگی زیاد این شهرستان، اعتبارات آن کفاف نمی دهد.

 

آخوندی با اشاره به وسعت 16 هزار کیلومترمربع شهرستان خوسف، بیان کرد: خوسف سومین شهرستان پهناور خراسان جنوبی است که 10 هزار کیلومتر آن کویری است این مهم، هزینه خدمت رسانی را مضاعف کرده است.

 

وی مزیت رقابتی در بخش کشاورزی شهرستان خوسف را محصول «عناب» عنوان کرد و گفت: 98 درصد عناب استان در شهرستان خوسف تولید می شود که بالاترین تولید در سطح کشور هم هست، همچنین محصول گل نرگس و پنبه قهوه ای مله خوسف از دیگر مزیت های شهرستان خوسف است.

 

فرماندار خوسف با اشاره به وجود پنج معدن طلا در شهرستان خوسف، بیان کرد: شهرستان خوسف معدن و قطب اصلی معادن خراسان جنوبی است که تاکنون حرکت و جهش خوبی در این بخش صورت گرفته است که باید این ظرفیت ها بالفعل شود.

 

آخوندی تصریح کرد: ستاد توسعه خاوران با تأکید استاندار خراسان جنوبی با هدف توسعه سریع‌ و همکاری سیستم اداری برای ایجاد اشتغال در دستور کار قرار گرفته است لذا زمینه های سرمایه گذاری شهرستان باید شناسایی و سرمایه گذاران حمایت شوند.

 

وی در ادامه گذری به انتخابات 1400 زد و گفت: هدف انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزاری انتخابات بی حاشیه، باسلامت و با امنیت  است که تمامی دستگاه های اجرایی، باید فضا را برای افزایش مشارکت مردم فراهم کنند.

 

فرماندار خوسف با تأکید بر اصل بی طرفی و قانون مداری در انتخابات، عنوان کرد: پیش بینی می شود مشارکت مردم شهرستان خوسف در انتخابات 100 درصدی باشد.

 

آخوندی با بیان اینکه فردا(26 اسفند) آخرین روز ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا است، گفت: شوراها، ارکان تصمیم گیری نظام جمهوری اسلامی و موجبات توسعه هستند لذا تمامی احزاب و گروه های سیاسی باید در انتخابات شرکت کنند.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور حداکثری درانتخابات انتخابات ریاست جمهوری فرماندار خوسف شهرستان خوسف خراسان جنوبي بیرجند شهرستان خوسف خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده است، گفت: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آراء را در دور قبل بدست آورده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تایید دست اندرکاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران ان‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • کاهش۱۰ درصدی کشت گل محمدی در خراسان رضوی به دلیل خشکسالی
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید
  • دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد