Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه معارفه محمد حسین رادان به عنوان دبیر جدید تشکل جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم، با حضور ریاست، مسئول نهاد رهبری، معاون فرهنگی و چندین تن از اعضای تشکل جامعه اسلامی در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه معارفه محمد حسین رادان به عنوان دبیر جدید تشکل جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم، با حضور ریاست، مسئول نهاد رهبری، معاون فرهنگی و چندین تن از اعضای تشکل جامعه اسلامی در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه ضمن تشکر از خدمات دبیر سابق تشکل جامعه اسلامی رضایی نور، رئیس دانشگاه صنعتی قم بر مسئله محور کردن فعالیت تشکل‌ها، مطالبه گری و شفافیت تاکید و همچنین نسبت به مشارکت دانشجویان در حل مشکلات دانشگاه نکاتی را ایراد کرد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام قربانی مبین، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی قم بر استفاده از ظرفیت اتحادیه این تشکل جهت فعالیت در سطح ملی و بین المللی و همچنین بر تبلیغ تفکر انقلابی در دانشگاه‌های دنیا، تاکید کردند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم تشکل های دانشجویی معارفه تشکل جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۶۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است

سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که ناتو مسئول اصلی جنگ کنونی در اوکراین است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، «وانگ ونبین» سخنگوی وزارت خارجه چین روز جمعه اعلام کرد که ناتو مستقیماً مسئول درگیری اوکراین است.

سخنگوی وزارت خارجه چین در یک نشست مطبوعاتی در واکنش به انتقادات مطرح شده از سوی دبیر کل ناتو تاکید کرد که اظهارات دبیر کل ناتو صحت ندارد و چیزی جز شایعه نیست.

وانگ تاکید کرد که چین بحران اوکراین را آغاز نکرده و مسئولیت ناتو در قبال آن غیرقابل تغییر است.

وی افزود که ناتو باید در مورد نقش خود در جنگ اوکراین تأمل کند، دست از سرزنش دیگران بردارد و اقدام عملی برای پیشبرد راه حل سیاسی را در پیش بگیرد.

دبیر کل ناتو دیروز پکن را متهم کرد که از تولید تسلیحات نظامی روسیه از طریق صادرات قطعات با کاربرد دوگانه به این کشور حمایت می‌کند.

استولتنبرگ گفت: چین می‌گوید خواهان روابط خوب با غرب است و در عین حال همچنان به دامن زدن به بزرگترین درگیری مسلحانه در اروپا پس از جنگ جهانی دوم ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • در جلسه رادان با اعضای جامعه مدرسین چه گذشت؟
  • چین: ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است
  • نباید با لغزش یک مسئول یا یک گروه توپخانه خود را به سمت یکدیگر فعال کنیم
  • کارگر خالق و محور در امر تولید است
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند/اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه