Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@23:15:03 GMT

سود سهام عدالت تا پنجشنبه واریز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۶۳۳۰

سود سهام عدالت تا پنجشنبه واریز می‌شود

به گزارش تابناک به نقل از فارس، فرهاد دژپسند درمورد واریز سود سهام عدالت اظهار داشت: از ۱۰ روز قبل در تلاشیم که سود را از شرکت‌ها بگیریم و قبل از عید پرداخت کنیم. سعی می‌کنیم چهارشنبه و پنجشنبه، سود سهام عدالت به حساب افراد واریز شود.

 وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان داشت: رقم سود عدد خوبی است؛ مثلاً برای یک خانواده چهار نفره حدود ۸۰۰هزار تومان واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم آن را کامل به افراد بدهیم. می‌توانیم الان نفری ۱۰۰هزار تومان بدهیم، اما تلاشمان این است که تا آخر همین هفته به طور کامل پرداخت شود.

وی درمورد اینکه دامنه نوسان بورس تغییر کرده است، تصریح کرد: قرار است در جلسه فردای شورای عالی بورس تصمیم‌گیری شود. براساس مصوبه قرار شد یک ماه پس از اجرای دامنه فعلی، ارزیابی و بررسی صورت بگیرد و در مورد آن تصمیم گیری شود.

وزیر اقتصاد عنوان کرد: حرفه‌ای‌ها دنبال این هستند که از دامنه نامتقارن عبور کنیم. توده سهامداران البته موافق نیستند. باید بحث شود که کدام دامنه را انتخاب کنیم.

دژپسند اظهار داشت: عده‌ای که می‌گویند از دامنه نامتقارن عبور کنیم. یک دیدگاه دیگری هم دارند که دامنه نوسان به مثبت و منفی ۱۰ درصد برسد.

وی تضریح کرد: تصمیم‌گیری در مورد دامنه سه حالت دارد؛ یا دامنه نوسان نامتقارن یک ماه دیگر تمدید می‌شود، یا به حالت قبل برمی‌گردد و یا حالت جدید مثبت و منفی بالاتر در نظر گرفته خواهد شد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهدی باکری حداقل دستمزد بمباران شیمیایی حلبچه چهارشنبه سوری سید احمد خمینی فرهاد دژپسند سود سهام عدالت سهام عدالت مهدی باکری حداقل دستمزد بمباران شیمیایی حلبچه چهارشنبه سوری سید احمد خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه دولت به معلمان اعلام شد/ این مبلغ امشب واریز می‌شود

به گزارش خبرآنلاین، هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم، امشب به حساب معلمان واریز می‌شود.

فارس در خبری نوشت: رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، امروز در مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: بعد از اجرای رتبه‌بندی معلمان، میانگین حکم آنها از دستگاه‌های دیگر بالاتر است، البته معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم به معلمان خدمت کنیم و امشب دولت خدمتی به معلمان خود خواهد کرد.

بنا بر پیگیری خبرنگار، هدیه روز معلم مبلغ ۲ میلیون تومان است که امشب واریز می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901359

دیگر خبرها

  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • هدیه دولت به معلمان اعلام شد/ این مبلغ امشب واریز می‌شود
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • داشتن مردمانی آشنا به علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرند
  • دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد