Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ایلام محمود کشاورز گفت: در سال جاری با توجه به اهداف کمی مشخص شده از سوی شرکت ملی گاز برای شرکت گاز استان ایلام ، جذب پنج هزارو 500 مشترک جدید شهری تعریف شده بوده که از ابتدای سال جاری  شش هزار و 101  مشترک جذب شده است که این موضوع تحقق 111  درصدی برنامه ابلاغی را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اجرای گازرسانی به مناطق مختلف روستایی استان اشاره کرد و افزود: در این زمینه جذب چهار هزارو 500 مشترک جدید روستایی برای شرکت مصوب شده بود که از ابتدای سال جاری پنج هزارو 861 مشترک جذب شده است که نشانگر رشد 130 درصدی نسبت به میزان ابلاغی می باشد .

وی درصد تحقق جذب مشترک به ترتیب در مناطق شهری و روستایی را 111 و 130 درصد عنوان کرد و اظهارداشت: شرکت گاز استان ایلام با تلاش و کوشش قابل تقدیر در حال خدمت رسانی به آحاد مختلف جامعه و محرومیت زدایی است.

کشاورز خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان ایلام از شهریور ماه سال ۹۸ بعنوان اولین شرکت گاز استانی نسبت به حذف قبوض کاغذی اقدام نمود و در سال جاری نیز تمام قبوض را به صورت پیامکی و الکترونیکی به مشترکین ابلاغ کرده است.

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان ایلام در بخش پایانی سخنان خود به افزایش تاب آوری و پایداری شبکه توزیع گاز و رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل در سطح استان اشاره و اظهار داشت: در سال جاری  با رینگ کردن خطوط تغذیه و ایستگاههای TBS، اقدامات متعددی بعمل آمد که خوشبختانه کمترین میزان قطع گاز مشترکین نسبت به سالهای اخیر را در استان داشته ایم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گاز ایلام محمود کشاورز گازرسانی به مناطق روستایی شرکت گاز استان ایلام سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد

به گزارش تابناک به نقل از مس‌پرس، متن پیام مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران به مناسبت هفته کار وکارگر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری:

«رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید، کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پر می شود.»

فرارسیدن هفته کار و کارگر، یادآور تلاش‌ بی‌وقفه و تعهد ارزشمند کارگران ساعی و خدوم در بخش های مختلف و فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ این قشر زحمتکش و تاکید بر نقش بی بدیل آنان در رونق تولید و اعتلای صنعت ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کارگری و تبریک این ایام فرخنده، به پاس خدمات ارزنده و تلاش بی وقفه و به تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص)، زحمات بی‌بدیل کارگران سخت کوش و جهادگر شرکت ملی صنایع مس ایران را ارج می نهم.

در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، برای تحقق آن باید با هم افزایی و تلاش روز افزون و با تکیه بر همت بلند و اراده استوار کارگران خدوم، زمینه رشد تولید فراهم و بار دیگر پرچم صنعت مس ایران بر بلندای اقتصاد کشور عزیزمان برافراشته شود.

امید است با اتکا به همدلی و پشتکار ستودنی سربازان جهادگر عرصه تولید، هر چه زودتر شاهد بهر‌ برداری از طرح‌های توسعه‌ای و شکوفایی فزاینده صنعت مس در سایه‌سار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران باشیم. 

با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای تمامی کارگران عزیز

حسین مدرس خیابانی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

دیگر خبرها

  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام