Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@13:54:38 GMT

دبیرکل از پیشنهاد اسلامی استقبال کرد!

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۷۲۸۴

دبیرکل از پیشنهاد اسلامی استقبال کرد!

نشست کمیته مالی کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) به ریاست ریتا سووبو برگزار شد و مهدی اسلامی عضو ایرانی این کمیته نیز در این جلسه حضور داشت.

به گزارش برنا؛ با توجه به تداوم شیوع بیماری کووید ۱۹ و مشکلات پروازی، کنفدراسیون والیبال آسیا تصمیم به برگزاری آنلاین نشست‌های تخصصی کمیته‌ها گرفته است و امروز (دوشنبه) نشست کمیته مالی به ریاست ریتا سوبُوو رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح آغاز شد، دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا، رئیس و دبیر کمیته مالی، اعضای کمیته از کشورهای ایران (مهدی اسلامی)، هند، جزیره مارشال، هنگ‌کنگ و بازرس بحرینی حضور داشتند.

رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا در ابتدای این نشست ضمن خوشامدگویی به اعضای جدید کمیته مالی، ابراز امیدواری کرد که این کمیته با اهداف کنفدراسیون آسیا هماهنگ شوند تا به وضعیت مالی این نهاد کمک کنند.

سوبوو با بیان این که کنفدراسیون والیبال آسیا از دو سال گذشته تا کنون هیچ کمکی از فدراسیون جهانی  دریافت نکرده است، گفت: در این مدت با کمک حامیان مالی، برنامه‌ها را بر اساس اهداف پیش‌بینی شده پیش برده‌ایم.

در ادامه این نشست، پیش‌نویس بودجه و هزینه‌های کنفدراسیون والیبال آسیا برای سال‌های 2021 و 2022 برای ارائه به هیات رئیسه تعیین شد و مهدی اسلامی عضو ایرانی کمیته مالی، پیشنهادی برای کاهش هزینه‌ها، راهکار اجرایی کاهش هزینه‌های بانکی نقل و انتقال مالی بین فدراسیون‌های ملی و کنفدراسیون آسیا ارائه کرد که مورد استقبال دبیرکل کنفدراسیون آسیا قرار گرفت.

همچنین در این نشست درباره حامیان مالی احتمالی کنفدراسیون آسیا و آخرین وضعیت اسپانسرها که تا پایان سال قرارداد همکاری دارند، گزارشی ارائه شد.

اصلاح بندهایی از آئین‌نامه مالی آسیا، از دیگر مباحث این نشست آنلاین بود و مقرر شد که آئین‌نامه اصلاحی برای تصویب، به هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا ارسال شود.

نشست کمیته‌های مسابقات، ساحلی، مربیان، داوران و پزشکی کنفدراسیون والیبال آسیا به ترتیب روزهای 26 و 28 اسفندماه، دوم، سوم و نهم فروردین‌ماه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال فدراسیون دبیرکل کنفدراسیون آسیا نشست آنلاین کنفدراسیون والیبال آسیا کنفدراسیون آسیا کمیته مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد