Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: هر پروازی را مسئولان حوزه بهداشتی از ما بخواهند، کنسل می‌کنیم و پول بلیت‌های لغو شده به مردم باز می‌گردد اما اگر مسافری با تست کرونای مثبت پروازش لغو شود، به او بهایی پرداخت نخواهد شد.

به گزارش تین نیوز، تورج دهقان زنگنه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر تنها برای پروازهای خوزستان محدودیت‌هایی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است که شامل اجباری بودن ارائه نتیجه منفی تست PCR از سوی مسافران است و به دقت بر روند اجرای درست این پروتکل بهداشتی نظارت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون هیچ دستور یا ابلاغیه‌ای از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای محدودیت یا ممنوعیت پروازهای مسافری نیامده است اما اگر در این زمینه مصوبه‌ای داشته باشیم و ابلاغ شود، تابع دستورات هستیم و آن را به سرعت اجرایی خواهیم کرد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: تاکنون و بر اساس پروتکل های ابلاغی تنها رعایت محدودیت پذیرش ۶۰ درصدی مسافر در پروازهای داخلی و رعایت الزامات بهداشتی دیگر وظیفه شرکت‌های هواپیمایی است که در این راستا نیز نظارت های لازم صورت می‌گیرد.

زنگنه تاکید کرد: در این روزها و ایام نوروز به شدت نظارت‌ها و ارزیابی‌های خود را تشدید می‌کنیم و به هیچ شخص یا شرکتی اجازه تخطی از پروتکل‌های بهداشتی را نمی‌دهیم. اگر ایرلاینی هم مرتکب تخلف شود مانند گذشته و به صورت جدی با او برخورد خواهیم کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رییس سازمان هواپیمایی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای تهران به ایلام لغو شد

تین نیوز

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، وحید فروغی زاده امروز در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، اظهار داشت: حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران ایر به اطلاع می رساند، پرواز شماره ۳۳۵۱ و ۳۳۵۰ تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود:به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین بودن دید افقی این پرواز باطل شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد