Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار که با حضور ۵ وزیر دولت دوازدهم و استاندار خراسان رضوی برگزار شد، ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارتخانه راه و شهرسازی برای ساماندهی بافت حاشیه‌ای مشهد تخصیص یافت و در این راستا ساماندهی حاشیه مشهد در قالب ۱۳۰ پروژه دوسالانه با اعتبار ۴ هزار میلیارد تومان، اجرایی و عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جلسه فوق العاده ستاد ملی بازآفرینی شهری ایران در خصوص موضوع حاشیه‌نشینی شهر مشهد با حضور وزرای نیرو، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار خراسان رضوی و دیگر اعضای ملی و استانی برگزار شد.

گفتنی است؛ برنامه‌ای که برای ساماندهی حاشیه مشهد تعریف شده در قالب ۱۳۰ پروژه دوسالانه است که حدود ۴ هزار میلیارد تومان هزینه برای آن تعریف شده است. این پروژه‌های ۱۳۰ گانه در گام نخست با بودجه ۱۲۰ میلیارد تومانی که وزارت راه و شهرسازی تامین کرده، عملیاتی و اجرایی می‌شود.

لازم به ذکر است؛ طبقه گفته وزیر راه و شهرسازی در این جلسه، در ساماندهی بافت‌های حاشیه‌ای شهر مشهد حتما از جلب و جذب خیرین و مردم استفاده خواهد شد.

شایان ذکر است؛ اصلاح وضعیت معابر، احداث زیربناها، اجرای شبکه فاضلاب، احداث مراکز و مجتمع‌ها برای کمک به بهبود وضعیت زندگی مردم در این برنامه عملیاتی و اجرایی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حاشیه شهر مشهد مدیریت بازآفرینی شهری وزیر نیرو وزیر راه و شهرسازی برای ساماندهی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست عمیق زمین در یکی از خیابان‌های مشهد

آفتاب‌‌نیوز :

آتشیار حمید خدیوی اظهار کرد: در ساعت ۱۶:۱۱ دقیقه عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه، حادثه فرونشست زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله تیم عملیاتی از ایستگاه۵۱ به محل حادثه اعزام شدند.

افسر نگهبان ِآتش نشانی مشهد ادامه داد: با حضور تیم عملیاتی مشخص شد فرونشست به عمق ۲ متر و ابعاد ۲ در ۲ به دلیل بارش باران و نشت از طرح اگو به زیر آسفالت اتفاق افتاده است.

وی گفت: با توجه به فرونشست عمیق و ایجاد حفره با قطر زیاد، یک طرف از بلوار کلاهدوز مسدود شد، همچنین از هر گونه تردد در این ناحیه جلوگیری به عمل ِآمد و پس از انجام عملیات رفع خطر، محل تحویل اداره آب و فاضلاب گردید.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • احصاء سرخط‌های عملیاتی برنامه ساماندهی قلعه ضحاک
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • فرونشست عمیق زمین در یکی از خیابان‌های مشهد
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی