Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید در صورت بروز جنگ با حزب الله لبنان، اراضی اشغالی روزانه هدف ۲ هزار فروند موشک قرار می‌گیرد.

خبرگزاری میزان - «اوری گوردین»، فرمانده جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی درباره تبعات بروز هرگونه جنگ با حزب الله لبنان هشدار داد.

این مقام نظامی رژیم صهیونیستی، می‎گوید «در صورت بروز جنگ آینده با حزب الله لبنان، روزانه ۲ هزار موشک به سمت اسرائیل شلیک خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گفته او، «این موشک‌ها قابلیت‌های نظامی اسرائیل را به چالش خواهند کشید.»

بیشتر بخوانید: قدرت موشکی حزب الله؛ چه مناطقی در اراضی اشغالی در تیررس قرار دارند؟ حیفا در تیررس نیرو‌های مقاومت

«جروزالم پست» در این باره می‌نویسد «اسرائیل بر این عقیده است که حزب الله لبنان زرادخانه‌ای متشکل از حدود ۱۵۰ هزار موشک و راکت دارد که برخی از آنها قابلیت رسیدن به هر نقطه‌ای از اسرائیل را دارند.»

 

انتهای پیام/

برچسب ها: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو حزب الله لبنان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حزب الله رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل

حزب الله لبنان ساعتی بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی از حملات پهپادی به مقرهای تیپ گولانی و ایگوز ارتش اسرائیل خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی اعلام کرد که با پهپادهای فریب‌کار و تهاجمی مقرهای تیپ گولانی و تیپ ایگوز ارتش رژیم اسرائیل را در پادگان «شراغا» واقع  در شمال شهر عکّای اشغالی هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است : مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به تجاوزات اسرائیل به شهرک «عدلون» در جنوب لبنان و ترور یکی از برادران مجاهد، ساعت 13:40 روز سه شنبه 23-04-‌‏2024 در یک حمله هوایی ترکیبی با پهپادهای عملیاتی و هجومی، مقر تیپ گولانی و مقر واحد 621 ایگوز در پادگان شراغا در شمال شهر اشغالی عکا را هدف قرار دادند و پهپادها مستقیما به هدف اصابت کرده است.

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • حمله پهپاد‌ها از لبنان به هدفی نظامی در ساحل اراضی اشغالی برای اولین بار
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • شلیک وعده صادق‌ به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل