Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا آمویی اظهار کرد: طی روزهای اخیر برخی از تالارها و باغ تالارها، کافی شاپ‌ها و مجموعه‌های تفریحی و گردشگری اقدام به تبلیغ جهت برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال در فضای مجازی کرده‌اند.

وی افزود: شهروندان در جریان باشند برگزاری هرگونه جشنی تحت عنوان مراسم چهارشنبه آخر سال ممنوع بوده و هیچ مجوزی برای این کار صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی و بازرسی اتاق اصناف از عصر فردا ۲۶ اسفندماه نسبت به انجام بازرسی از تالارها و واحدهای صنفی اقدام و در صورت مشاهده با متخلفان برابر قانون برخورد می‌کنند.

آمویی به خانواده‌ها و شهروندان توصیه کرد از حضور در چنین اماکنی پرهیز کنند، زیرا که این جشن‌ها غیرقانونی بوده و با خاطیان برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا به شهروندان توصیه می‌شود جشن مراسم سنتی چهارشنبه آخر سال را به صورت محدود و کوچه محور برگزار کنند، تا از شیوع این ویروس جلوگیری شده و مشکلی برای آن‌ها ایجاد نشود.

آمویی گفت: پلیس برای امنیت مردم و آرامش خانواده‌ها در کنارشان حضور دارد و اجازه سو استفاده به برخی فرصت طلبان نمی‌دهد.

کد خبر 5170584

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه فرماندهی انتظامی کرمانشاه چهارشنبه سوري ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف شیوع کرونا گرگان اردبیل انتخابات شوراي شهر شیراز کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است،به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان