Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا آمویی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نگاه مردم و خانواده‌ها به مراسم شب چهارشنبه آخر سال با توجه به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی های صورت گرفته تغییر پیدا کرده است.

وی افزود: وقتی اتفاق ناخوشایندی مانند سال‌های گذشته پیش می‌آید تا سال‌ها افراد و خانواده‌ها دچار آسیب‌های روانی می‌شوند و خوشبختانه امسال شاهد اتفاق خاصی در مورد مراسم چهارشنبه سوری نبوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به فروش وسایل آتش زا در معابر شهری تصریح کرد: بسیاری از این وسایلی که در معابر شهری فروخته می‌شود مجاز هستند و گشت‌های اصناف در حال نظارت بر این فروشندگان هستند.

آمویی خاطر نشان کرد: تاکنون ۳۴۰ هزار مواد محترقه و ۵۴ کیلوگرم انواع مواد آتش زا مانند اکلیل سرنج در استان کرمانشاه کشف شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های نیروی انتظامی برای مراسم چهارشنبه آخر سال بیان کرد: طرح چهارشنبه آخر سال با حضور مأموران نیروی انتظامی در مناطق کم برخوردار اجرایی می‌شود و طی ۴۸ ساعت آینده پاکسازی مناطق آلوده شناسایی شده از سوی پلیس انجام خواهد گرفت.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: همچنین خودروهایی که در چهارشنبه آخر سال در شهر باعث ایجاد رعب و وحشت شوند با همکاری دستگاه قضائی تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف خواهند شد و مردم می‌توانند اینگونه موارد را به سامانه ۱۱۰ پلیس اعلام کنند.

آمویی تصریح کرد: امسال همانند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا از مردم درخواست می‌کنیم از دورهمی ها پرهیز کنند و اجازه تجمع در مکان‌های عمومی را برای برگزاری مراسم چهارشنبه سوری نخواهیم داد.

معاون نیروی انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: نگاه نیروی انتظامی به مراسم چهارشنبه پایان سال نگاه فرهنگی است و از خانواده‌ها در خواست داریم مراقب فرزندان خود در این شب باشند تا شاهد وقوع اتفاق ناگواری نباشیم.

کد خبر 5169860

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه نیروی انتظامی کرمانشاه معاون اجتماعی ناجا چهارشنبه آخر سال چهارشنبه سوري مواد محترقه ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر بارش برف شیوع کرونا شیراز عکس استانها انتخابات شوراي شهر گرگان برف و کولاک چهارشنبه آخر سال مراسم چهارشنبه استان کرمانشاه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال در گمرگ پرویزخان شهرستان قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن‌ها شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حاجیان برخورد با پدیده قاچاق به ویژه سوخت و افراد قاچاقچی را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 750847

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کرمانشاه بارانی می‌شود
  • کرمانشاه دوباره بارانی می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به جو استان کرمانشاه
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب