Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:46:19 GMT

شهردار جدید اراک معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۸۴۹۹

شهردار جدید اراک معرفی شد

بیاتیان، تنها گزینه معرفی شده برای شهرداری اراک در شورای اسلامی بود که با ۹ رای از ۱۰ نفر عضو حاضر در این نشست به عنوان شهردار جدید اراک معرفی شد.

اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک ۹ بهمن ماه امسال پس از استیضاح «محمدکریم شفیعی» شهردار سابق اراک، چهار گزینه، «نادر اخوان ملایری»، «علیرضا بیاتیان»، «احمد حسنی» و «مجتبی قاسمی» را برای سرپرستی شهرداری معرفی کردند که «علیرضا بیاتیان» با هشت رای موافق، برای این سمت  برگزیده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نشست صحن علنی امروز شورای اسلامی کلانشهر اراک یکی از اعضا غایب بود و از ۱۰ رای ماخوذه، یک رای سفید بود.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهرستان بیش از ۶۸۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

برچسب‌ها شورای شهر اراک استان مرکزی شورای اسلامی شهر اراک مدیریت شهری شهرداری اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر اراک استان مرکزی شورای شهر اراک استان مرکزی شورای اسلامی شهر اراک مدیریت شهری شهرداری اراک اخبار کنکور شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی به نام «شریان» نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد جواد سعدون زاده و صادق کمایی از حوزه انتخابیه آبادان و امیرحسین نظری از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به عنوان نامزدهای مورد حمایت جریان شریان در خوزستان معرفی شدند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند با مشارکت ۲۵ میلیون نفر از مردم کشورمان برگزار شد؛ البته این انتخابات در برخی حوزه‌ها به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6084419

دیگر خبرها

  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند