Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@10:11:08 GMT

مهلت ثبت نام انتخابات شورا‌ها تمدید نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۸۷۷۸

مهلت ثبت نام انتخابات شورا‌ها تمدید نمی‌شود

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، عیسی فرهادی، عصر دوشنبه پس از بازدید از ستاد ثبت نام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه همه شرایط برای ثبت نام به بهترین شکل ممکن هم به صورت الکترونیک و هم حضوری فراهم شده اظهار داشت: در ثبت نام حضوری با توجه به تجربه دوره‌های گذشته امکانات بهتری فراهم شد، اما اگر ثبت نام داوطلبان به صورت الکترونیک انجام شود هم در وقت صرفه جویی می‌شود و هم از تجمع در محل ثبت‌نام به شرایط کرونایی جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه اگر فردی به هر دلیلی امکان ثبت نام الکترونیکی را نداشت می‌تواند با مراجعه به فرمانداری ثبت نام خود را انجام دهد گفت: روال خوبی بر اساس پیش‌بینی قانون در ثبت نام شورا‌ها پیگیری شده و پس از این مرحله در هشتم اسفند ثبت نام انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و سیزدهم فروردین نیز ثبت‌نام انتخابات خبرگان رهبری انجام خواهد شد که به وقت خود اطلاع رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

فرماندار تهران به داوطلبان ششمین دوره شورای شهر تهران توصیه کرد: قطعا اگر ثبت نام به ساعت‌های آخر موکول شود علاوه بر اینکه امکان رفع نواقص مدارک وجود ندارد تراکم کاری نیز ایجاد می‌شود و امکان خدمت دهی مناسب کاهش پیدا می‌کند لذا به داوطلبان توصیه می‌شود در ابتدا از ثبت نام الکترونیک بهره بگیرند و اگر این امکان وجود نداشت ثبت نام حضوری خود را به ساعت‌های آخر موکول نکنند.

به گزارش ایرنا، نام نویسی ششمین دوره انتخابات شورای شهر‌ها از روز ۲۰ اسفندماه آغاز شده که این نام نویسی فردا سه شنبه ۲۶ اسفندماه به پایان می‌رسد.

انتخابات شورای شهر ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حداقل دستمزد چهارشنبه سوری بمباران شیمیایی حلبچه سید احمد خمینی اعمال ماه شعبان فرماندار تهران انتخابات شورای شهر ثبت نام انتخابات شورا ها حداقل دستمزد چهارشنبه سوری بمباران شیمیایی حلبچه سید احمد خمینی اعمال ماه شعبان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «جهانبخش امینی» بود.

جهانبخش امینی زاده ۱۳۴۳ کرمانشاه، سیاست‌مدار و پزشک ایرانی است، وی مدتی به‌عنوان معاون و عضو هیأت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت فعالیت کرد.

سابقه ریاست بیمارستان چهارمین شهید محراب نیز در رزومه امینی وجود دارد و رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس است.

وی پیشتر نماینده حوزه انتخابیه کرمانشاه در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است.

کد خبر 6089653

دیگر خبرها

  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • جایگاه شورا به درستی در جامعه نهادینه نشده است
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است