Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:28:51 GMT

محدودیت‌های کرونایی در پلدختر تشدید شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۹۶۵۴

محدودیت‌های کرونایی در پلدختر تشدید شد

"علی صفدر سیاوشی" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار داشت: محدودیت هایی مبنی بر بسته شدن تالارهای پذیرایی ، ممنوعیت فعالیت ها  در تمام ورزشگاهها و سالن های ورزشی اعم از دولتی و خصوصی از امروز تا اطلاع ثانوی اعمال می شود.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه ورود خودرو به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع می باشد از این پس پلیس راه شهرستان از ورود هر نوع خودروی غیر بومی به شهرستان جلوگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر همچنین گفت: قهوه سراها، چایخانه ها و گیم نتها (مکان بازی های رایانه ای) تا پایان وضعیت فعلی حق فعالیت در این شهرستان را ندارند.

وی با بیان این که زیارتگاهها و اماکن متبرکه مذهبی نیز مشمول محدودیت‌ها می باشند، افزود: تا اطلاع ثانوی به دلیل وضعیت نارنجی شهرستان پلدختر از نظر شیوع ویروس کرونا ، مساجد ، کتابخانه ها تعطیل می باشند.

سیاوشی یادآورشد: همچنین با برگزارکنندگان مراسم ها، تجمع ها و هرگونه آیین عروسی برخورد خواهد شد.

وی از شهروندان خواست با توجه به خطر جدی کرونای انگلیسی که دارای قدرت سرایت و کشندگی بسیار بالاتر است ضمن رعایت فاصله فیزیکی و عدم شرکت در تجمع ها و مراسم ها،  هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند تا در ایام ابتدایی سال جدید با بحران بیماری مواجه نشویم.

در استان لرستان ۲ شهرستان دورود و پلدختر در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان ها وضعیت آبی کرونایی دارند

برچسب‌ها ویروس کرونا پلدختر پروتکلهای بهداشتی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلدختر پروتکلهای بهداشتی ویروس کرونا پلدختر پروتکلهای بهداشتی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد

 مجتبی صارمی گفت: در این راستا سرویس اینترنت پرسرعت به حدود هفت هزار و ۵۰۰ مشترک این شهر بر این بستر ارائه می‌شود.

وی امکان توسعه شبکه همراه به نسل‌های بالاتر و ایجاد زیر ساخت لازم جهت اجرای پروژه‌های شهر هوشمند را از مزایای این طرح عنوان کرد و گفت: حداکثر سرعت اینترنت پرسرعت ADSL ۱۶ مگابیت بر ثانیه بود که با این سرویس هم اکنون امکان ارائه اینترنت پرسرعت تا حداکثر یک هزار مگابیت بر ثانیه در شهر پلدختر وجود خواهد داشت.

مدیرکل فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اظهار داشت: ۹۵ درصد پروژه شامل عملیات داکت گذاری و شوتینگ فیبر تاکنون به اتمام رسیده است و به زودی امکان واگذاری وجود خواهد داشت.

صارمی ادامه داد: دسترسی حدود ۳۰۰ هزار خانوار شهری استان تا پایان سال ۱۴۰۳ به این بستر ارتباطی پر سرعت باید فراهم شود که عملیات اجرایی طرح در ۶ شهر شامل خرم آباد، دورود، ازنا، الیگودرز، الشتر و پلدختر آغاز شده و عملیات حفاری در دورود و پلدختر به اتمام رسیده است.

به گزارش ایرنا یکی از مهمترین برنامه‌های اولویت دار وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم توسعه ارتباطات ثابت مبتنی بر فیبرنوری است که در این راستا پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکار‌ها از سال گذشته برای ایجاد ۲۰ میلیون پوشش آغاز شد.

پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها به منظور توسعه زیر ساخت‌ها و توازن در شبکه ثابت و همراه، با هدف پوشش ۸۰ درصدی مشترکان خانگی شهری با حداقل سرعت ۲۵ مگابیت بر ثانیه در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • وضعیت متشنج در خیابان‌های تل آویو + فیلم
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه