Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین دوره همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی با معرفی منتخبان برگزیده و برگزاری آئین اختتامیه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، آئین اختتامیه ششمین دوره همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی در دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان برگزار و از ۱۵ اثر برتر و برگزیده با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه این آئین، «عبدالله بحرالعلومی» گفت: خوشحال هستیم که در نخستین روز ماه معظم شعبان آئین اختتامیه این همایش را به شکل بین‌المللی برگزار می‌کنیم که از سه کشور خارجی نظیر نیجریه، عراق و آذربایجان آثاری به این جشنواره ارسال شده بود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل افزود: در این همایش بین‌المللی فرصت خوبی فراهم شده تا نویسندگان و محققانی از سایر کشورها حضور پیدا کنند که قطعاً در سال‌های آینده سعی خواهیم کرد از کشورهای مختلفی همچون روسیه، آلمان، ترکیه و کشورهای حوزه قفقاز نیز میهمانانی را داشته باشیم.

 

دبیر ششمین همایش بین‌المللی گفت‌وگو و مناظره رضوی ادامه داد: برای این همایش ۱۸۹ مقاله ارسال شده بود که با انجام داوری از بین این مقالات ۱۵ مقاله با عنوان مقاله منتخب برگزیده و از پدیدآورندگان آن با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل کردیم هر چند که منتخبی از این برگزیدگان در مراسم شرکت داشتند که برای منتخبان سایر استان‌ها لوح تقدیر و هدایا ارسال خواهد شد.

 

بحرالعلومی با قدردانی از داوران این همایش بین‌المللی، خاطر نشان کرد: هر چند این همایش با تأخیر برگزار می‌شود ولی تلاش خواهیم کرد در سال آینده هم فراخوان و هم آئین اختتامیه در دهه کرامت و ایام ولادت حضرت امام رضا (ع) برگزار شود تا تجلیل و تکریم واقعی را از منتخبان این جشنواره بین‌المللی شاهد باشیم.

 

در این آئین همچنین از کتاب آستان خورشید مجموعه مقالات گردآوری شده پنجمین همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی رونمایی شد تا این اثر فاخر در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: بنیاد بین المللی امام رضا ع آئین اختتامیه امام رضا ع اردبیل همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی آئین اختتامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور

محمد یزدان‌پناه مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیئت علمی قهرمانی منطقه یک کشور(استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.

به گفته وی، این دوره از مسابقات که به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با حضور واحدهای بوشهر، یاسوج، ارسنجان، فیروزآباد، سپیدان، فسا، آباده و شیراز در سالن ورزشی پردیس دانشگاه آزاد شیراز برگزار شد.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس عنوان کرد: پس از انجام بازی‌های  دوره‌ای و انفرادی در مسابقات انفرادی علی کلینی از واحد شیراز اول شد، مجیدعباسی‌زاده از واحد ارسنجان به ذرتبه دومی رسید و امید موسائی از واحد شیراز و مجتبی عسکری از واحد فیروزآباد هم به‌طور مشترک به عنوان سومی دست پیدا کرد.

یزدان‌پناه بیان کرد: درمسابقات تیمی هم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به عنوان قهرمانی رسید، واحد ارسنجان دوم شد و واحدهای آباده و فسا به‌طور مشترک عناوین سومی را به دست آوردند و سرپرست فنی این دوره ازمسابقات هم علی کلینی بود.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در واحد تبریز برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در بخش دیگری از گفت‌وگو با خبرنگار آنا با اشاره به نتایج مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی برادر منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مسابقات انفرادی ولی نوذری از واحد ارسنجان اول شد، قباد حسن‌پور از واحد مرودشت دوم شد و محمد عسکری از واحد فسا و علیرضا رضائی از واحد ارسنجان به‌طور مشترک سوم شدند.

یزدان‌پناه همچنین نتایج بازی‌های تیمی مسابقات بدمینتون را چنین برشمرد: در مسابقات تیمی واحد ارسنجان عنوان نخست را به دست آورد، واحد مرودشت به رتبه دومی رسید و واحدهای فسا و شیراز هم به طور مشترک سوم شدند. سرپرست فنی این دوره ازمسابقات بدمینتون برادران منطقه یک برعهده قباد حسن‌پور بود.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در واحد سپیدان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور