Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@00:42:31 GMT

هیچ اطلاعی از افرادی که عضو شورای وحدت هستند نداریم

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۲۹۸۳۹

هیچ اطلاعی از افرادی که عضو شورای وحدت هستند نداریم

ایسنا/خراسان رضوی دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی گفت: ما به عنوان یک طیف اصولگرا و با سال‌ها سابقه کار و فعالیت در خراسان رضوی، چه با عناوین حقیقی و چه حقوقی، تا کنون هیچ اطلاعی از افراد شورای وحدت نداریم و نمی‌دانیم که آیا دوستان علاقه‌مند به دعوت نیستند یا دلیل دیگری دارند. 

جمشید خاتمی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه بحث شوراها یک بحث تخصصی است و سیاسی نیست، اظهار کرد: کسانی که احساس می‌کنند توان اداره شهر را دارند و از مقبولیت نیز برخوردارند، باید در انتخابات شوراها ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به متمایز بودن شهر مشهد با دیگر شهرها در اداره و انتخابات شورای آن، ادامه داد: مشهد یک کلان‌شهر مذهبی است و ما نیازمند افرادی برای اداره شهر هستیم که علاوه بر داشتن تخصص در اداره شهر، با فرهنگ زیارت و زائر و مذهبی بودن فضای شهر مشهد نیز آشنا باشند و  همچنین بدانند که یک کلان‌شهر مذهبی چه نیازها و لازمه‌هایی برای مدیریت شدن داراست 

دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی بیان کرد: ما تا کنون مشخصا از سه نفر درخواست ثبت نام کردیم که متاسفانه در حال حاضر فقط یک نفر ثبت نام کرده است. احتمال می‌دهیم این افراد در بین مردم مقبولیت داشته باشند و رای بیاورند، متخصص در حوزه شهری باشند و مشهد را با همه نیازهای آن بشناسند. 

خاتمی با بیان اینکه تا زمانی که شورای وحدت از ما دعوت به عمل نیاورد، مقید به لیست این شورا نخواهیم بود عنوان کرد: اگر از سوی شورای وحدت دعوت نشویم، الزامی در این مورد نداریم و لیست مستقل خواهیم داشت. ما هنوز منتظر دعوت شورای وحدت هستیم و حتی نمی‌دانیم دوستان این شورای چه کسانی هستند. 

دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی در خراسان رضوی اظهار کرد: ما به عنوان یک طیف اصولگرا و با سال‌ها سابقه کار و فعالیت در خراسان رضوی، چه با عناوین حقیقی و چه حقوقی، تا کنون هیچ اطلاعی از افراد شورای وحدت نداریم و نمی‌دانیم که آیا دوستان علاقه‌مند به دعوت نیستند یا دلیل دیگری دارند. 

این فعال سیاسی اصولگرا خاطر نشان کرد: اگر شورای وحدت از ما دعوت کنند و نظرات ما را بشنوند و بتوانند ما را اقناع کنند، ما در این شورا خواهیم بود ولی اگر این اتفاق نیفتد ما قطعا لیست مستقل خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شورای وحدت اصولگرایان انتخابات شورای ششم انتخابات 1400 خراسان رضوی شورای وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: این بارش ها فردا جمعه به اوج خود خواهد رسید که با توجه به رگباری بودن بارش ها، احتمال وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی و مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بارش باران از امشب در کلانشهر مشهد آغاز خواهد شد و جمعه و شنبه بارش ها در این کلانشهر همراه با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی خواهد بود.

وی گفت: کاهش موقت دمای هوا و وزش باد از دیگر پدیده های جوی استان در تعطیلات پیش رو است.

آهنگرزاده افزود: طی شبانه روز گذشته، فریمان با هفت و سبزوار با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۴ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد