Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلامرضا مهرجو دوشنبه شب در جلسه فوق العاده ستاد مقابله با کرونا این شهرستان افزود: کلیه ضوابط و مقررات تعیین شده ستاد مقابله با کرونا در خصوص مناطق زرد در این شهرستان اعمال خواهد شد.

وی اظهارکرد: در این راستا علاوه بر ممنوع شدن ورود خودروهای پلاک‌های غیربومی به شهرستان ، گروه‌های شغلی ۳ و ۴ تعطیل و بر شغل های یک  و دو نظارت‌ها تشدید می‌شود و از برپایی چادر در ساحل و پارک ها نیز جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: توجه به سلامت مردم در اولویت حاکمیت قرار دارد و تمامی امکانات و ظرفیت های شهرستان در این راستا از ابتدای شیوع ویروس کرونا بکار گرفته شده و همچنان تداوم دارد.

فرماندارگناوه افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در حالیکه همه ساله تمامی امکانات و توان خود را برای پذیرایی از هموطنان بی شماری که در تعطیلات نوروز به این شهرستان سفر می کردند بکار می گرفتند  اکنون که ویروس کرونا سایه افکنده است ، توان خود را در امر حفظ سلامتی شهروندان کار می‌گیرند و  از پذیرش مسافر غیربومی ممانعت و خدمات ‌دهی به آنان صورت نخواهد گرفت.

وی تصریح کرد: وقتی مردم بدانند و مشاهده کنند که در اعمال محدودیت ها مسئولان پای کار هستند آنان نیز همکاری و مشارکت خواهند کرد و عزم بیشتری از خود در برابر بیماری کووید ۱۹ نشان خواهند داد.

وی ادامه داد: بعد از اجرای طرح جامع هوشمند و محدودیت‌های جدید کرونایی در آذر امسال ، وضعیت کرونایی شهرستان عادی شد و روند مبتلایان و بستری ها در این شهرستان کاهش یافت اما با عادی انگاری مردم در ماه‌های دی ، بهمن و اسفند این بیماری سیر صعودی بخود گرفت که خیلی نگران کننده است.

وی گفت: در ماه اسفند تعداد فوتی‌های کرونایی ۵ نفر تاکنون بوده است که از این مجموع در روز گذشته دو نفر از یک خانواده که زن بودند فوت کردند.

مهرجو افزود: براساس بررسی های بعمل آمده رعایت پروتکل‌های بهداشتی بخصوص در سطح بازار و اماکن به ۳۶ درصد رسیده است که این امر نشان می دهد عادی انگاری صورت گرفته است.

فرماندار گناوه اضافه کرد:  در آستانه عید نوروز  دست کمک به مردم دراز می کنیم و از آنان تقاضامندیم  نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی که سخت و دشوار نیست اهتمام جدی ورزند  تا وضعیت کرونایی منطقه به حالت عادی برگردد.

شهرستان ساحلی و گردشگرپذیر گناوه در شمال استان بوشهر واقع است که براساس رنگ بندی های جدید کرونایی از زرد به نارنجی تبدیل شده است..

برچسب‌ها ویروس کرونا بوشهر سلامت و بهداشت پروتکلهای بهداشتی غلامرضا مهرجو گناوه محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوشهر سلامت و بهداشت ویروس کرونا بوشهر سلامت و بهداشت پروتکلهای بهداشتی گناوه محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود

به‌گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی مدد زارع در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بوانات لازمه تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب را تغییر نگرش نسبت به تولید و دخالت دادن زیست بوم‌ها در امر تولید دانست و بیان کرد: این امر تنها با مشارکت مردم به عنوان پیشران تولید محقق می‌شود.

امام جمعه بوانات افزود: اینکه عده‌ای در تهران بنشینند و بخشنامه‌ای الزام‌آور برای کل کشور بنویسند و ابلاغ کنند این فقط رفع تکلیف است و عملاً دردی از دردهای بی‌نهایت تولید را درمان نکرده و نخواهد کرد.

خطیب جمعه بوانات با بیان اینکه یکی از مهمترین ارکان قدرت در هر کشوری اقتصاد و تولید آن کشور است، عنوان کرد: برای محقق شدن شعار سال رهبری باید بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی امور به مردم واگذار شود، اما بدون توجه به الزامات اصلی این امر و بدون توجه به زیست‌بوم‌ها، تصدی‌گری مرکزی مانع اصلی تولید است و عملاً مردم به عنوان اصلی‌ترین عامل تولید، گرفتار بروکراسی اداری فلج کننده‌ای هستند که انگیزه ورود به امر تولید از آنها سلب شده است.

حجت الاسلام زارع در بخش دیگری از سخنان خود گریزی هم به‌مسائل جاری شهرستان بوانات زد و بیان کرد: یکی از توقعات بحق مردم بوانات از مسؤولان استانی توجه به مطالباتی است که از طریق نمازجمعه به عنوان رابط بین مردم و حاکمیت خواسته‌های آنها را بیان می‌کند و ما منتظر پاسخ مسؤولان استان به مطالبات مردم بوانات هستیم.

وی ادامه داد: وقتی موضوعی دغدغه عامه مردم شد، و خلاء آن در شهرستان محسوس شد برای اینکه این موضوع به عنوان یک نیاز، یک کمبود، یا یک مشکل به اطلاع متولیان امر برسد، تنها راهی که ما به مردم عزیز پیشنهاد می‌کنیم، حفظ آرامش عمومی و بیان آن خواسته از طریق خطبه‌های نمازجمعه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوانات اظهار داشت: طرح‌های مهم عمرانی خصوصاً مسئله جاده و راه‌آهن، مشکلات مسکن ملی، موضوع مهم آبخیزداری، معضلات فراوان بهداشت و درمان، برخی مدیریت‌های ناکارآمد، از مهمترین مطالبات مطرح شده چند ماه اخیر شهرستان بوانات است که منتظر پاسخ به این مطالبات هستیم.

کد خبر 6089117

دیگر خبرها

  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت