Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:06:50 GMT

خوشه طلایی و چوکا هم چنان محروم از امتیاز میزبانی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۰۲۸۱

خوشه طلایی و چوکا هم چنان محروم از امتیاز میزبانی

تیم های خوشه طلایی و چوکای تالش با وجود گذشت دور رفت بازی های لیگ یک هم چنان از امتیاز میزبانی محروم هستند. 

به گزارش "ورزش سه"، پرونده دور رفت بازی های لیگ یک بسته شده و این دو تیم فردا اولین بازی از دور برگشت بازی ها را برگزار می کنند اما هم چنان مجبور هستند در شهر بی طرف بازی کنند. تیم خوشه طلایی که فردا در یک بازی حساس میزبان فجر سپاسی شیراز است در استادیوم کارگران تهران از این تیم پذیرایی خواهد کرد و دیدار چوکای تالش با خیبر خرم آباد هم در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم رایکا بابل هم همانند این تیم دو تیم بیشتر دیدارهای خانگی خودرا در استادیوم سیمرغ برگزار کرده است. پیش ازاین سه تیم، شهرداری آستارا هم دیدارهای خانگی خود را در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار می کرد که یکی دو هفته است در آستارا و در استادیوم وحدت پذیرای حریفانش بوده است. این تیم در آخرین بازی انجام داده در هفته نخست دور برگشت لیگ یک در خانه و در برابر تیم شاهین شهرداری بوشهر 3-1 شکست خورد. 

 

یک نیم فصل فرصت خوبی برای مدیران ورزشی شهر ساوه و هم چنین تالش بود که موانع و مشکلات استادیوم های شهرشان را برطرف کنند تا خوشه طلایی به ساوه و چوکا به تالش برگردد اما اگر قرار به انجام کار موثری نباشد بدون شک بازسازی استادیوم ها ممکن است بیش از این زمان ببرد و این دو تیم مجبور باشند تا پایان فصل هم چنان در شهر بی طرف بازی کنند. 

 

در رقابت های لیگ یک این فصل هم 18 تیم حضور دارند که در پایان تنها تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود می کنند.

دسته یک خوشه طلایی ساوه چوکا تالش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک خوشه طلایی ساوه چوکا تالش خوشه طلایی هم چنان لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

برای این مسابقه، نزدیک به 30 هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی هایی که در استادیوم آزادی برگزار می شود، در سریعترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود 16 هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود 50 هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

دیگر خبرها

  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد