Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، در عصر ارتباطات که اینترنت پرسرعت و شبکه های قوی تلفن همراه در سایر استان‌ها پیشرفت خوبی داشته خارج از شهر دهدشت اما آنتن دهی تلفن همراه رضایت‌بخش نیست و به تبع آن اینترنت هم قطع است.

آنتن دهی ضعیف و در دسترس نبودن شبکه‌های تلفن همراه از دغدغه‌ها و مشکلات عمده مردم روستاهای حومه غربی دهدشت است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حوزه ارتباطات در حالی که روستاهای سایر استان‌ها زیر پوشش نسل‌های یکی پس از دیگری تلفن همراه می‌رود در بسیاری از روستاهای کهگیلویه اما پدیده‌ای به نام ارتباطات در عصر ارتباطات ناشناخته مانده است.

 

برخی از اهالی روستای روشن‌آباد در گفت‌وگو با فارس از ضعف آنتن دهی تلفن همراه و نبود اینترنت گلایه داشته و می‌گویند برای برقراری ارتباط با مشکل مواجه هستیم.

دهیار روشن آباد با اشاره به اینکه 200 خانوار ساکن در این روستا و روستاهای مجاور مشکل عدم آنتن دهی تلفن همراه و در دسترس نبودن اینترنت دارند، گفت:این در حالی است که نزدیک‌ترین دکل مخابرات تا روستا حدود پنج کیلومتر فاصله دارد.

 

کلیه روستاهای بالای 20خانوار از انتن دهی مطلوب بهره مند میشوند 

 سید امیررضا عابدینی سرپرست اداره کل فناوری اطلاعات استان پیش از این گفته بود که همه روستاهای بالای 20 خانوار از آنتن دهی مطلوب بهره مند خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید مصمم است همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار را از نعمت آنتن دهی بهره مند شوند، افزود: مجوز راه اندازی ۳۲ سایت در استان کهگیلویه و بویراحمد گرفته شد.

عابدینی  گفت: همه مشکلات استان احصا شده و درصدد راه‌اندازی سایت‌های جدید و برطرف کردن مشکلات هستیم.

 ضعف آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای شهرستان در حالی است که آبان ماه امسال برخی رسانه‌ها از آغاز عملیات ساخت دکل ارتباطی اپراتور دوم در بخش مرکزی خبر داده و نوشتند عملیات ساخت دکل ارتباطی اپراتور دوم در منطقه بی منجگان با اعتباری افزون بر چهار میلیارد تومان آغاز شده و منطقه‌ای به وسعت ۲۰ کیلومتر مربع را تحت پوشش قرار خواهد داد.

بنا به این گزارش پوشش آنتن دهی و اینترنت این دکل ۴ جی است و تا یک ماه آینده مشکل آنتن دهی برطرف می‌شود.

با این وجود همچنان دغدغه مردم روستاهای حومه غربی و شرقی دهدشت در دسترس نبودن شبکه‌های تلفن همراه و نبود زیرساخت‌های فناوری است.

 

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: تلفن همراه فارس ضعف آنتن دهی روستاهای کهگیلویه آنتن دهی تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است. ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در مدت یاد شده ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

این گزارش در خصوص واردات گوشی تلفن همراه به تفکیک تجاری و مسافری می‌افزاید: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد گردید.

بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی