Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@23:42:18 GMT

وعده سفیر لالیگا به حضور مسی و رونالدو در جام جهانی 2022

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۱۰۶۸

وعده سفیر لالیگا به حضور مسی و رونالدو در جام جهانی 2022

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از نشریه «استاد الدوحه» قطر، دفتر سازمان لیگ فوتبال اسپانیا(لالیگا) در دوحه کنفرانسی مجازی با مندیتا سفیر لالیگا در خاورمیانه برگزار کرد.

در این جلسه ویدئو کنفرانس سفیر لالیگا در خاورمیانه درباره سوال احتمال حضور دو ابرستاره فوتبال دنیا در جام جهانی 2022 قطر، گفت: مسی و رونالدو هر دو اسطوره های فوتبال دنیا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو همچنین اسطوره های فراموش نشدنی لالیگا نیز به شمار می آیند.

وی افزود:آنها سالیان سال در لالیگا درخشیدند. رونالدو از لالیگا جدا شده ولی همچنان می درخشد. بدون شک این دو ابرستاره فوتبال به همراه تیم های ملی خودشان در جام جهانی 2022 قطر حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لالیگا جام جهانی رونالدو مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد

سیدمحمد حسینی صبح پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در نشست اساتید، اعضای هیات علمی و بسیج اساتید دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون عملیات وعده صادق عنوان کرد: در زمان حمله ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد نیز خیلی‌ها اذعان می‌کردند که تاکنون کشوری به صورت مستقیم به آمریکا شلیک نکرده است.  

وی ادامه داد: قبل از عملیات "وعده صادق" هم رجزخوانی دشمن برای جمهوری اسلامی ایران زیاد بود، اما این عملیات با موفقیت انجام شد.  

حسینی، عملیات طوفان الاقصی را در اجرای عملیات وعده صادق موثر دانست و گفت: صهیونیست‌ها علی‌رغم جنایاتی که در غزه داشتند، اما نتوانستند به اهداف خود دست یابند.  

وی بیان کرد: "وعده صادق" به دنبال حمله مستقیم به کنسولگری ایران انجام شد و موجب افتخار نه تنها جمهوری اسلامی ایران بلکه برای جهان اسلام شد.  

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: اتفاقات روز‌های اخیر از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های دنیا در حمایت از فلسطین، نشان می‌دهد که دنیا با ما همراه شده است.  

وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و روز معلم گفت: بزرگانی، چون شهید مطهری در سخنرانی‌های متعدد خویش بر حقانیت فلسطین تاکید کردند و اکنون همه دنیا فهمیده که مواضع جمهوری اسلامی ایران به حق بوده و غرب‌زده‌های داخلی هم اکنون نمی‌توانند چهره آمریکا را بزک کنند.

حسینی عنوان کرد: طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق، تحولات عظیمی را در منطقه و دنیا ایجاد کردند و اکنون یهودیان نیز جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • «وعده صادق» ایران را به عنوان یک قدرت جهانی معرفی کرد
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • ارسال کمک های بشری روسیه به افغانستان
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد