Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ مسابقات تیراندازی با کمان انتخابی تیم ملی دانشجویان کشور در بخش پسران و دختران با حضور ورزشکاران برتر دانشگاه‌های سراسر کشور با همکاری فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور ۸۳ کماندار برگزار و کمیته فنی مسابقات پس از برگزاری این رقابت‌ها و بررسی رکوردها ۱۲ کماندار را انتخاب کرد که منتخبان به نخستین اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند و نام دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در لیست دعوت‌شدگان به این مسابقات جهانی به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تیراندازی با کمان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان یزد در این مسابقات تیراندازی با کمان دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور شرکت کرده بود که در دو بخش کمان ریکرو و کمان کامپوند، رضا شبانی دانشجوی کارشناسی علوم ورزشی این واحد دانشگاهی با رکورد ۶۵۰  توانست به اردوی دعوت‌شدگان تیم ملی مسابقات حضور داشته باشد.

در این دوره و در بخش آقایان به ترتیب دانشجویان  رضا شبانی با رکورد ۶۵۰ از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، وحید بهدانی با رکورد ۶۲۸ از دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب، کیان مرادی با رکورد ۵۹۹ از دانشگاه علمی کاربردی کیش عنوان‌های نخست تا سومی دانشگاه‌های سراسر کشور را کسب کردند.

در این رقابت‌ها در بخش بانوان تیم دانشگاه آزاد اسلامی یزد به سرپرستی زهره رفیعی و با دانشجویان به نام‌های فاطمه سادات مطلبی و مبینا فلاح شرکت کردند.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۲۷ مرداد تا ۸ شهریور سال آینده در شهر چنگدو کشور چین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1091112 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی یزد تیم ملی تیراندازی یونیورسیاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی یزد تیم ملی تیراندازی یونیورسیاد دانشگاه آزاد اسلامی یزد دانشگاه ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی کارکنان و استادان منطقه دو شمال‌غرب کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های واحد‌های دانشگاهی تبریز، ارومیه، میانه و بناب به صورت دوره‌ای به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در هر سه بازی خود توانست با نتایج دو بر صفر و بدون باخت حریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

تیم‌های واحد تبریز و واحد ارومیه نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات کشوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌‌ماه در واحد اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

مسابقات والیبال کارکنان و استادان منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

سیروس منصوری، سیامک وفاییان، علی صدری، سهیل قندچی، سعید اکبری، رضا غیابی و ابراهیم مسیبی بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه یزد در حمایت از خیزش دانشجویان جهان
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه