Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی مصطفوی رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان ‏غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تا پایان روز گذشته ۹۷۹ نفر برای عضویت در شورای اسلامی شهر‌های استان اعلام ‏اعلام آمادگی کرده اند.

او گفت: تعداد ۳۹ نفر از داوطلبان ۸۷ نفر زن و ۸۹۲ نفر نیز مرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیشترین فراوانی در مدرک تحصیلی داوطلبان را با ۵۹۰ نفر مربوط به مدرک تحصیلی لیسانس اعلام کرد و افزود: ۱۷ نفر ‏دارای مدرک تحصیلی حوزوی، ۳۱۵ نفر فوق لیسانس، ۲۸ نفر دکتری، ۶۱ نفر فوق دیپلم، ۲۴ نفر دیپلم و ۱۴ نفر زیر دیپلم ‏و هستند. ‏

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی ادامه داد: ۱۸ درصد از شرکت کنندگان سابقه عضویت در شورا را دارند. ‏

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی ‏ گفت: روز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه با قطعی شدن تعداد ثبت نام کنندگان کار بررسی ‏صلاحیت ایشان آغاز خواهد شد تا فضای رقابت در ۴۸ شهر استان فراهم شود‎.

ثبت نام داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی روستا‌ها و تیره‌های عشایری نیز از ساعت هشت صبح روز دوشنبه ۱۶ ‏فروردین ١۴٠٠ آغاز خواهد شد. ‏

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی در ۴۸ شهر و دو هزار و ۱۷۲ روستای آذربایجان غربی روز۲۸ خرداد سال آینده ‏همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آذربایجان غربی نیز برگزار می‌شود. ‏

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 انتخابات شوراها آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر


به گزارش تابناک، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مدیر یکی از دستگاه های اجرایی به همراه یک نفر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.

 ناصر عتبانی در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

سردشت از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.

 

ایرنا

دیگر خبرها

  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد