Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@12:19:29 GMT

روحانی: هیچ کس روایت واقعیات کشور را تحریف نکند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۱۵۷۵

روحانی: هیچ کس روایت واقعیات کشور را تحریف نکند

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام حسن روحانی در شصتمین اجلاس مجمع عمومی بانک مرکزی گفت: ما می دانیم که شرایط کشور ما باید حداقل به دو دوره تقسیم کنیم آن چه که قبل از سال ۹۷ بود که شرایط ما شرایط نسبتا عادی توام با فشار بود، اما در عین حال ما توانستیم تا حدی از این مسیر عبور کنیم و شرایط کشور مناسب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یعنی ما ۹۴ تا پایان ۹۶ را مقایسه کنیم چه در رشد اقتصادی، تورم و اشتغال واقعا آمار و ارقام افتخار آمیز است، یعنی ما در این سه سال محاسبه کردیم تورم ما ۱۰ درصد بوده است برخی از سال ها تورم ما تک رقمی بوده است، یعنی در سال ۹۵ و ۹۶ تورم ما تک رقمی بود ما حتی در سال ۹۷ هم در ماه های اولیه تک رقمی را ادامه می دادیم.

رییس جمهوری  تاکید کرد: کشور به خوبی اداره می شد خواهش می کنم روایت واقعیات کشور را هیچ کس در تاریخ کشور تحریف نکند، در آن چند سال ما شرایط مناسبی داشتیم هر فصل اشتغال ما نسبت به فصل سال قبل می دیدیم حدود ۷۵۰ هزار در یک فصل ۷۹۰ هزار اشتغال خالص داشتیم، در طول سال های دراز در گذشته بی سابقه بود که بتوانیم در فصلی بتوانیم بیش از از ۷۰۰ هزار اشتغال خالص داشته باشیم.

وی  ادامه داد: ما تورم را از تورم بالا رساندیم به تورم تک رقمی و همچنین در مساله رشد اقتصادی در سال ۹۵ بالاترین رشد اقتصادی جهان را داشتیم که در تاریخ ما کم نظیر است اما در عین حال ما با یک جنگ مواجه هستیم این واقعیت است که هر کس این را نگوید منکر این واقعیت شده و کذب و دروغ بزرگ در تاریخ گفته است.

روحانی اظهار داشت: ما وارد یک جنگ افتصادی شدیم یعنی یک آدمی که به هیچ چیز معتقد نبود نه پیمان نه به قانون نه به عهد و اصول انسانی، این آقا آمد در کاخ سفید آمریکا و برخلاف همه اصول، قوانین و تعهدات بین المللی ناگهان از یک توافق هفت جانبه خارج شد و یک تحریم شدید علیه ایران وضع کرد و ایران را در شرایط حصر قرار داد که این شرایط یک شرایط خاص بود.

ادامه دارد

برچسب‌ها ایرنا روحانی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا روحانی ایران ایرنا روحانی ایران اخبار کنکور تک رقمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی

حسن روحانی در دیدار دوره‌ای با معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   به گزارش سایت حسن روحانی او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.   موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.   اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • هم‌میهن آمریکا و انتساب رکورد تورمی روحانی به رئیسی!
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران