Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که عنوان شده بود اشکان دژاگه به استقلال بسیار نزدیک شده است اما ماجرای انتقال او به استقلال به بن بست خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اشکان دژاگه دیروز اگرچه همراه با مسعود شجاعی در تمرینات تراکتور شرکت کرد و با رسول خطیبی هم عکس یادگاری مبنی بر ماندگار شدن در این تیم گرفت اما بحث مذاکرات او با استقلال و دلیل عدم به نتیجه این مذاکرات همچنان سوال برانگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود دو شرط کاپیتان سابق تیم ملی ایران برای حضو در استقلال مدیران این باشگاه را از جذب منصرف کرده است. یکی درخواست این بازیکن به بستن قرارداد ارزی که رقم آن هم سنگین بوده و دیگری بحث قرارداد کوتاه مدت.

شنیده ها حاکی از این است که دژاگه تنها خواستار عقد قرارداد با استقلال تا پایان فصل و با مبلغ ۲۴۰ هزار یورو (رقمی معادل ۷ میلیارد تومان برای ۱۳ بازی) بوده که مدیران استقلال با این پیشنهاد مخالفت کرده‌اند.

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور اشکان دژاگه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها شارژ مالی شدند

 به گزارش تابناک، در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور، باشگاه استقلال امروز (سه شنبه) بخشی از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد. علی خطیر در جلسه ای که با مدیران هلدینگ خلیج فارس داشت از آنها درخواست کرد در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور بخشی از قراردادهای مرلبان و بازیکنان این تیم پرداخت سود. این درخواست علی خطیر مورد موافقت مدیران مالک جدید باشگاه استقلال قرار گرفت و امروز ۱۵ ذرصد از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد.

قرار است در صورت پیروزی استقلال مقابل تراکتور پاداش ویژه‌ای به آبی‌پوشان پرداخت شود. تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست‌پنحم لیگ برتر فوتبال چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ میهمان تراکتور است. آبی‌پوشان با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و چهارم جدول جای دارند.

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو 
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌