Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@16:19:09 GMT

دو مربی خارجی جدید در تیم ملی فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۱۸۷۴

سرمربی تیم ملی فوتبال دو مربی جدید به کادرفنی خودش اضافه می‌کند.

خبرگزاری میزان – دیروز (دوشنبه) اسکوچیچ و دستیارانش به دفتر فدراسیون فوتبال رفتند. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران  نشست دو ساعته‌ای با عزیزی خادم رییس فدراسیون برگزار کرد و در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتبال به گفت‌وگو پرداختند. در این جلسه قرار شد که دو مربی جدید به کادرفنی تیم ملی فوتبال اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین مربی که ملیت اسپانیایی دارد به عنوان بدنساز فعالیت می‌کند و دومین مربی کروات و تمرین دهنده است. این دو مربی از فروردین ماه به اردوی تیم ملی خواهند آمد. طبق برنامه قرار است شاگردان اسکوچیچ از سوم فروردین سال ۱۴۰۰ اردوی خود را شروع کنند تا آماده بازی با تیم ملی سوریه شوند. دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و سوریه ساعت ۱۷:۳۰ روز دهم فروردین ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: سلطانی‌فر: میزبانی در انتخابی جام جهانی حق مسلم ماست/ از ظرفیت دستگاه دیپلماسی برای تغییر تصمیم AFC استفاده می‌کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی فوتبال ایران اسکوچیچ شهاب الدین عزیزی خادم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران اسکوچیچ شهاب الدین عزیزی خادم تیم ملی فوتبال دو مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران