Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی امانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نباید با رفتارهای پرخطر در روزهای پایانی سال، چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی تبدیل کنیم بنابراین والدین مراقب فرزندان خود باشند تا در چهارشنبه آخرسال سلامت خانواده و دیگران به خطر نیفتد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با شادی مردم مخالفتی ندارد افزود: پلیس با تخلفات هنجارشکنانه و تضییع حقوق شهروندی مخالف است و تلاش می کند شرایط ایمنی فراهم شود تا شادی جوانان با ندانم کاری به عزا تبدیل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی پلدختر تصریح کرد: سلامت و امنیت افراد، اولویت پلیس است و با عده ای هنجارشکن که بخواهند به حقوق مردم تعدی کنند برخورد می شود.

سرهنگ امانی ادامه داد: مراقبت پلیس به تنهایی برای برخورد با هنجارشکنان در چهارشنبه آخرسال کافی نیست بلکه خانواده ها باید برای حفاظت از سلامت خود و فرزندانشان در این زمینه با پلیس همکاری کنند.

وی یادآور شد: با توجه به درگیر بودن کادر درمان در شرایط سخت و نفس گیر شیوع ویروس کرونا، خانواده ها در چهارشنبه آخرسال با رفتارهای پرخطر برای شادی لحظه ای و زودگذر جان خود را به خطر نیندازند و زحمات کادر بیمارستان را مضاعف نکنند.

برچسب‌ها پلدختر چهارشنبه سوری انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلدختر چهارشنبه سوری انتظامی پلدختر چهارشنبه سوری انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان

سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودروی در آن حوالی می شوند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو بودند، افزود: ماموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفاء حریق داخل خودرو سازمانی با اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه صدمه جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل ماموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی یادآور شد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را به عنوان یک افتخار برای خود می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی