Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «مصطفی آزادبخت» روز سه‌شنبه در شورای آموزش و پرورش استان همدان گفت: در حوزه سواد آموزی، به همت آموزش و پرورش، نتایج خوبی را در استان همدان به دست آوردیم و با تلاش بیشتر باید جایگاه خود را ارتقا دهیم.

وی اظهار داشت: موضوع تامین زمین و ساخت مسکن فرهنگیان در شهر همدان یکی از اولویت هایی است که باید به جدیت پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادبخت با تاکید بر اینکه باید با برگزاری جلسات و برنامه ریزی منسجم به اهداف خود برسیم، عنوان کرد: برنامه ریزی آموزش های فرهنگی در طرح هدی در آموزش و پرورش باید یکپارچه و با دیگر برنامه های فرهنگی تداخل نداشته باشد.

وی با بیان اینکه ماه شعبان ماه پر خیر و برکتی است و در آن باید وحدت و یکپارچگی را تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: اگر با سواد بی دین تربیت کنیم هنر نکردیم اما اگر با سواد با دین پرورش دهیم رسالت انقلابی خود را به جا آورده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: در چهارچوب های آموزش و پرورش مسئولان مرتبط باید برای تقویت حوزه فرهنگی تلاش کنند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی دقیق و همکاری کادر درمان و مردم، در موضوع مهار کرونا استان همدان در تثبیت خوبی قرار گرفته است که با تعامل و همکاری بیشتر این موفقیت تداوم خوهد داشت.

آزادبخت اضافه کرد: در شرایط کنونی تحریم و مشکلات اقتصادی ، اگر ما جنگ اقتصادی را به خوبی هدایت کرده ایم حاصل منویات و راهنمایی‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری است.

بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، نزدیک به ۹۵.۷ درصد از جمعیت استان همدان باسواد هستند و ۴۸ هزار و ۹۱۶ نفر از جمعیت استان نیز اظهار بیسوادی کرده‌اند.

برچسب‌ها مدارس همدان سواد آموزی استانداری همدان وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس همدان سواد آموزی مدارس همدان سواد آموزی استانداری همدان وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان اخبار کنکور آموزش و پرورش استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار ششتمد خراسان رضوی در نشست شورای آموزش و پرورش ششتمد، با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مطهری، اظهار کرد: همه ما مسوولان وظیفه داریم آموزش و پرورش را در مسیر تعلیم و تربیت کمک کنیم.

حسین ایثارگر افزود: معلمان با مجاهدت خود و خدمت در مناطق محروم، در شکل گیری هویت ایرانی - اسلامی دانش آموزان، به عنوان نسل آینده ساز ایران اسلامی نقش بی بدیلی دارند.

فرماندار ششتمد با بیان اینکه شهید مطهری الگویی برجسته برای جامعه فرهنگیان و دیگر اقشار کشور است، گفت: معلمان در کنار اهتمام به علم آموزی، مهارت پروری و مسائل اعتقادی، باید به شبهات ذهن نسل نوجوان در مواجهه با جنگ رسانه ای و روانی دشمن نیز پاسخ دهند.

مدیر آموزش و پرورش ششتمد نیز با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: تکریم جایگاه و منزلت معلمان همزمان با این ایام اقدامی در راستای قدرشناسی از تلاش های این بزرگواران است.

خداداد فروزنده افزود: گفتمان تکریم معلمان باید در جامعه نهادینه شود، چرا که معلمان با گذشت و فداکاری خود، زمینه ساز آینده درخشان فرزندان ایران اسلامی هستند.

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان ششتمد برپا می شود که غباروبی گلزار مطهر شهدا، قدردانی و تجلیل از معلمان برتر از جمله این برنامه ها است.

شهرستان ششتمد چهار هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دارد که در ۹۱ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • استاندار اردبیل: سند بنیادین آموزش و پرورش را متحول کرد
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند