Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ به شایعاتی که درباره جدایی سرمربی این تیم برای جانشینی یواخیم لو در تیم ملی فوتبال آلمان شکل گرفته است، پاسخ داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارل هاینتس رومنیگه، مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ آب پاکی را روی دست همه آنهایی ریخت که در این چند وقت اخیر برای دیدن هانسی فلیک روی نیمکت تیم ملی فوتبال آلمان ابراز امیداوری کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آنکه یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان اعلام کرد در پایان یورو 2020 به کار خود در این تیم پایان می‌دهد از گزینه‌هایی مانند یورگن کلوپ و هانسی فلیک به عنوان جانشینان احتمالی وی در این تیم نام برده شد. کلوپ خیلی زود این موضوع را رد کرد و شب گذشته (دوشنبه) هم رومنیگه جدایی هانسی فلیک را غیرممکن دانست.

مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ درباره آینده فلیک که تا سال 2023 با باواریایی‌ها قرارداد دارد و فصل گذشته هم برای این باشگاه شش جام کسب کرد، گفت: ما باید دیوانه باشیم که اجازه دهیم سرمربی‌مان زودتر از قراردادش از ما جدا شود و برود.

رومنیگه سپس سپس فاش کرد که برخلاف شایعات، اتحادیه فوتبال آلمان نیز برنامه‌ای برای استخدام مربیانی مانند کلوپ و فلیک ندارد و به همین دلیل او برای تماس با فریتس کلر، رئیس این اتحادیه برای اطلاع از صحت و سقم شایعات منتشر شده برنامه‌ای ندارد.

واکنش فلیک به شایعه حضورش در تیم ملی آلمان

وی افزود: به نظر من تصمیم اتحادیه فوتبال آلمان برای عدم تماس با هیچ یک از مربیانی که تا بعد از سال 2021 قرارداد دارند، کاملاً جدی و قاطع است.

رومنیگه در پایان تأکید کرد که در قرارداد فلیک هیچ بند و تبصره‌ای وجود ندارد که به او اجازه دهد قراردادش را با باواریایی‌ها فسخ کند.

او عنوان کرد: همیشه گفته‌ام که سرمربی یک تیم مهمترین کارمند یک باشگاه است و ما هم یک قرارداد داریم که در آن همه چیز مشخص است. پس از این بابت مطلقاً هیچ مشکلی وجود ندارد و ما هم قرار نیست که با اتحادیه فوتبال آلمان به دنبال حل و فصل مشکلات یا راه حل باشیم. در ضمن این را هم ‌بی‌تعارف می‌گویم؛ اگر من سرمربی بایرن مونیخ بودم و می‌گفتند که می‌خواهم این تیم را رها کنم تا سرمربی تیم ملی شوم، فقط خنده‌ام می‌گرفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی آلمان هانسی فلیک بایرن مونیخ تیم ملی آلمان هانسی فلیک بایرن مونیخ فوتبال آلمان بایرن مونیخ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد

مخالفت هواداران بایرن مونیخ تأثیری روی مدیران این باشگاه نگذاشته است

طرفداری | چند روز پیش برخی هواداران بایرن مونیخ یک کارزار اینترنتی راه انداختند که گویا تاکنون بیش از 10,000 نفر در آن شرکت کرده‌اند. در این کارزار، هواداران خواستار ماندن توماس توخل شدند و مخالفت خود را نیز با رالف رانگنیک اعلام کردند.

به گزارش فیلیپ کسلر و مانوئل بونکه از TZ؛ مدیران بایرن مونیخ به خوبی متوجه هستند که گزینه مورد نظر هواداران یک شخص دیگر به‌جای رالف رانگنیک است اما با این وجود، مخالفت هواداران قرار نیست تصمیم آن‌ها برای امضای قرارداد با رانگنیک را تغییر دهد.

بیش‌تر بخوانید: ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران

بایرن مونیخ چه غرامتی باید به فدراسیون فوتبال اتریش بپردازد؟

در مونیخ فرض می‌کنند غرامتی که برای رالف رانگنیک باید به فدراسیون فوتبال اتریش پرداخت کنند، یک عدد یک رقمی میلیون یورویی خواهد بود. با این حال اتریشی‌ها انتظار یک عدد دو رقمی دارند به خصوص اینکه بایرن مونیخ در سال 2021 برای یولیان ناگلزمان، مبلغ پایه 15 میلیون یورو به لایپزیش پرداخت کرد. گفتنی است قرارداد رانگنیک با تیم ملی اتریش تا سال جام جهانی 2026 اعتبار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد