Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر کل کمیته امداد استان تهران از افتتاح نخستین دفتر راهنمایی کانون وکلای دادگستری ویژه مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: در این دفتر مشاوره حقوقی به مددجویان ارایه می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در آئین افتتاح دفتر راهنمایی اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری، گفت: 80 درصد افراد تحت حمایت این نهاد زنان سرپرست خانوار هستند و در این دفتر مشاوره‌های لازم حقوقی را به متقاضیان خدمات حقوقی ارائه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه با یک مشورت گره از کار یک خانواده باز می‌شود، افزود: برخی از مددجویان تحت حمایت این نهاد تنها با دریافت خدمات حقوقی توانمند شده و از چرخه حمایتی خارج می‌شوند.
پرپنچی، استفاده از ظرفیت نیکوکاران در بخش‌های مختلف را یکی از اولویت‌های کمیته امداد برای خدمات‌رسانی مؤثر به جامعه هدف عنوان و بیان کرد: تمام برنامه‌ریزی‌ها در کمیته امداد بر پایه حضور مردم و مشارکت آنها در برنامه‌های محرومیت‌زدایی این نهاد انجام می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون سه هزار خانواده دارای سرپرست خانوار از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند، بیان کرد: در برخی موارد با ارائه خدمات مشاوره و همکاری وکلای نیکوکار گره از مشکلات برخی از زندانیان باز شده است.
وی در ادامه به ایجاد بیش از 740 مرکز نیکوکاری در استان تهران اشاره کرد و گفت: مراکز نیکوکاری با هدف ارتقای کارکردهای اجتماعی، توسعه و ترویج فرهنگ انفاق، نیکوکاری، تعاون و همیاری، شناسایی نیازمندان واقعی و ارائه خدمات به آنان و شناسایی خیران و جذب کمک‌های آنان ایجاد می‌شوند.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیر کل کمیته امداد استان تهران کمیته امداد استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد

به گزارش قدس خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، رضا سلم آبادی در مراسم واگذاری ۳۳۸۶۳ واحد مسکونی به مددجویان در کل کشور که به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکن مددجویی امروز در کشور افتتاح که از این تعداد، ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی مربوط به خراسان رضوی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی گفت: این واحدها از مجموع تفاهم نامه با سپاه و بنیاد علوی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستاهای استان ساخته شده است.

وی افزود: برابر تفاهم انجام شده در سال ۱۴۰۱، طی دو سال تعداد ۶۰۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان خراسان رضوی ساخته می‌شود.

سلم آبادی تصریح کرد: سال گذشته ۱۹۰۰ واحد مسکن مددجویی و امروز ۲۱۰۵ واحد مسکن تحویل مددجویان شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی با بیان اینکه حدود ۲۰۰۰ واحد مسکن مددجویی بر اساس تفاهم نامه باید احداث و تحویل مددجویان شود، گفت: تلاش می‌شود این واحدها در زمستان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض توسط کمیته امداد، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق امداد ولایت و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

سلم آبادی تصریح کرد: برخی از این واحدها با مشارکت خیرین ساخته و تحویل مددجویان شده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند