Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکرم روح‌پرور روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعمال قانون منع تردد به استان‌هایی با شرایط قرمز و نارنجی، استان قم جزو معدود استان‌هایی است که مجوز تردد را به‌صورت الکترونیکی صادر می‌کند.

وی اضافه کرد: سامانه الکترونیکی مجوز ترددها دی‌ماه امسال با همکاری مرکز توسعه دولت الکترونیک وزارت کشور راه‌اندازی و با هماهنگی اداره کل امنیتی استانداری و همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری از تاریخ ۲۷ دی‌ماه اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعداد مجوزهای درخواست شده تا ۱۹ اسفندماه جاری، پنج هزار و ۶۸۶ مجوز بوده که چهار هزار و ۸۹۷ مورد تایید و از طریق پیامک به شهروندان اطلاع‌رسانی شده است.

به گفته روح‌پرور، دسترسی به این خدمت از طریق پورتال وزارت کشور و استانداری به آدرس https://www.ghom.ir – https://taradod.moi.ir امکان‌پذیر می‌باشد.

وی در ادامه به راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی استان و ایجاد پنجره واحد خدمات استان از طریق پرتال استانی اشاره کرد و گفت: با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان،‌ اداره کل روابط عمومی استانداری و ادارات مرتبط در راستای اجرای میز خدمت الکترونیکی استان، میز خدمت الکترونیکی در دستگاه‌های اجرایی ایجاد شد.

وی افزود: در سال ۹۸ لینک خدمات دستگاه‌های اجرایی به‌صورت متمرکز برای دسترسی آسان مردم بر روی پورتال استان به آدرس https://www.qomportal.ir بارگذاری و به‌روزرسانی شد.

مدیر فناوری اطلاعات استانداری قم همچنین بیان کرد: در  حال حاضر ۲۱۰ خدمت در دفاتر پیشخوان با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ارائه می‌شود.

به گفته وی، خدمات ۱۹ دستگاه اجرایی در دفاتر پیشخوان ارائه می‌شود و در حال حاضر ۷۳ دفتر پیشخوان در استان قم فعال است که هفت دفتر در سال جاری ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: امسال با هماهنگی مرکز فناوری اطلاعات نهاد ریاست جمهوری و همکاری اداره کل ارتباطات استان، طرح مکاتبات اداری ارباب‌رجوع از طریق دفاتر پیشخوان منتخب اجرا و به دستگاه‌های اجرایی استان برای بهره‌برداری ابلاغ شد.

برچسب‌ها وزارت کشور قم دولت الکترونیک استانداری قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور قم دولت الکترونیک وزارت کشور قم دولت الکترونیک استانداری قم اخبار کنکور اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب وکار و دریافت شناسه یکتا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • آخرین مهلت الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب وکار و دریافت شناسه یکتا
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • الکترونیکی شدن ۴۷۷,۰۰۰ پروانه کسب کاغذی تا ۱۵ اردیبهشت ماه
  • تبدیل ۱۸۱۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا در میاندوآب