Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن وطن پرست مدیر کل مهندسی عملیات و امور پیمانکاران شرکت ملی پست با اشاره به فرارسیدن روز‌های پایانی سال و افزایش ترافیک ارسال مرسولات پست اعلام کرد: واحد‌های پستی سراسر کشور تا آخرین روز کاری سال (۳۰ اسفند) جهت خدمت رسانی به شهروندان فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وطن پرست گفت: مطابق برنامه ریزی انجام شده تمامی واحد‌های قبول مرسولات در سراسر کشور در هفته پایانی سال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دایر بوده و آماده قبول مرسولات پستی از مشتریان می‌باشد و درصورت افزایش ترافیک و تقاضای مشتریان روز جمعه (بیست و نه اسفند) نیز دفاتر قبول فعال خواهند بود.

وطن پرست در ادامه با اشاره به تدابیر اتخاذ شده در خصوص توزیع به موقع مرسولات پستی افزود: هماهنگی لازم در خصوص ایجاد شیفت‌های کاری در روز ۲۹ و ۳۰ اسفند و ایام تعطیل صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به آماده باش ناوگان رهسپاری دولتی و خصوصی به منظور حمل و نقل محمولات پستی و انجام هماهنگی با راه آهن و شرکت‌های هوایپمایی اعلام کرد: با توجه به افزایش قابل توجه ترافیک مرسولات پستی در ایام پایانی سال در تلاشیم که مرسولات پستی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست گیرندگان برسانیم، اما با توجه به رشد چشمگیر ترافیک در این ایام، قطعاً شکیبایی و صبر بیش از پیش هموطنان، کارکنان پست را جهت خدمت رسانی بهتر کمک خواهد کرد.

مدیر کل مهندسی عملیات و امور پیمانکاران شرکت ملی پست در پایان اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز شیفت‌های کاری در تمامی واحد‌های اجرایی قبول، آماده سازی، رهسپاری و توزیع دایر بوده و جمع آوری مرسولات از مشتریان قراردادی هم طبق هماهنگی مطابق روال تعیین شده انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید

امکان ارسال روزانه‌ ۲ هزار تن کالا توسط پست

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت پست مرسولات پستی تعطیلات نوروزی مرسولات پستی مرسولات پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد


با توجه به وقوع بارش های اخیر و هشدارهای هواشناسی،  ستاد بحران شهرستان تفتان همچنان در حالت آماده باش قرار دارد و عملیات، پاکسازی و لایروبی معابر و کانالهای هدایت آب های روان در جهت کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آبگرفتگی معابر در حال اجرا است.

اکیپ ‌های خدمت رسانی ستاد بحران متشکل از نیروهای فعال در واحدهای عمران، خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل و غیره در چند نقطه شهر و بخش های تابعه و در دو شیفت خدمت رسانی خواهند کرد.

در جلسات ستاد بحران شهرستان تفتان گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی شده و اکیپ‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه مشکلی می توانند با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و  دفتر ستاد مدیریت بحران  شهرداری تماس بگیرند.

از شهروندان شهرستان انتظار می رود از حضور و تردد در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی