Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل ضمن دعوت از خانواده ها برای احیای مراسمات سنتی آخر سال، از جوانان خواست تا با کنترل رفتارهای هیجانی و ابراز شادی معقولانه، از وقوع آسیب های احتمالی پیشگیری کرده و شادی و نشاط واقعی را برای جامعه به ارمغان آورند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام سید ابراهیم میرعباس زاده دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما ، به برنامه های هیجانی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان روزهای آخر سال اشاره کرد و گفت: جوانان با کنترل رفتارهای هیجانی و ابراز شادی معقولانه و درخور انسان ضمن پیشگری از آسیب های احتمالی مواد محترقه و آتش سوزی، شادی و نشاط واقعی را برای جامعه به ارمغان آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از خانواده ها نیز خواست تا احیای مراسمات سنتی و آبا و اجدادی آخر سال ضمن جلوگیری از فراموشی فرهنگ کهن این مرز و بوم، زمینه های انتقال آداب و رسوم آبا و اجدادی نسل های گذشته را به ایندگان فراهم کنند.

حجت الاسلام میعباس زاده با بیان اینکه رفتارهای هنجار شکن نه تنها شادی بخشنیست، گفت: این رفتارها دور از شان انسانیت است و موجب آزار و اذیت مردم به ویژه کودکان معصوم و سالخوردگان می شود.

وی از عموم مردم خواست تا با مراقبت از فرزندان خود، ضمن پیشگری از بروز حوادث تلخ برای خود، شادی و نشاط واقعی همراه با امنیت و آرامش را در سال پیش رو رقم بزنند.

 

انتهای پیام/ج

منبع: دانا

کلیدواژه: آخر سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: موضوع استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره یکی از مهمترین اولویت‌های ما است که می‌تواند در جهت حل مشکلات جوانان تاثیر گذار باشد.

ستوده نژاد افزود: تلاش‌ها و اقدامات شما در کم کردن اسیب‌های جامعه بسیار ارزشمند است، اما شاید هیچ گاه به دید مردم نیاید، اما قطعا در اینده نزدیک تاثیر خود را خواهد گذاشت لذا همه وظیفه سنگینی در این زمینه بر عهده داریم، چون آینده یک جوان و یک جامعه در گرو این اقدامات است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۱ مرکز مشاوره در تبریز فعالیت دارند و در شهرستان‌ها هم این مراکز فعال هستند.

همچنین مسئولان مراکز مشاوره استان هم مشکلات خود را بیان داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • پایان همایش «حکمت مطهر» با موضوع استان مطهری و مسائل جوانان
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود