Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@07:09:46 GMT

لزوم اتمام پروژه‌های نیمه تمام مرزی در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۳۱۰۳

لزوم اتمام پروژه‌های نیمه تمام مرزی در استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری صبح سه شنبه در دیدار با فرمانده مرزبانی استان و معاون مدیرکل امور مرزی وزارت کشور، اقتدار مرزهای استان را زمینه ساز توسعه پایدار عنوان کرد و اظهار کرد: در طول چند سال اخیر دولت تدبیر و امید در جهت تقویت مرزها کارها و اقدامات خوبی انجام داده است.

وی در ادامه گفت: در این راستا اهتمام و تلاش همکاران مرزبانی استان شایسته تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوذری با تاکید بر تقویت مرز به عنوان شاکله اصلی امنیت کشور گفت: خوشبختانه امروز امنیت بی بدیلی در مرزهای استان برقرار است.

وی در ادامه با تاکید بر تقویت و اتمام پروژه‌های نیمه تمام مرز گفت: در نشست مشترک توسعه شرق و غرب خواستار احیای مشوق‌های مرزی برای ایجاد سرمایه‌گذاری بیشتر شده‌ایم و امیدواریم در این مهم تسریع ایجاد شود.

استاندار ایلام در ادامه بر ضرورت تکمیل پروژه‌های مرزی استان تاکید کرد و گفت: در حوزه مرزی علاوه بر ایجاد زیرساخت‌های لازم مرزی و بازارچه‌ها پروژه‌های مهمی چون سامانه گرمسیری و طرح احیا وجود دارد که تمام تلاش خود را برای اتمام آنها به کار خواهیم بست.

وی با عنوان این مطلب که ایلام بیشترین مرز مشترک با کشور عراق دارد، گفت: با مصوب شدن گذر مرزی چیلات و دو بازارچه چیلات و چنگوله و مصوب شدن بازارچه هلاله شمالی مرز استان می‌تواند به عنوان پیشران توسعه کشور نقش آفرینی کند.

وی در ادامه بر تقویت سهم برداشت کشور از میادین مشترک حوزه انرژی تاکید کرد و گفت: در تلاش هستیم سهم برداشت کشور از میادین مشترک به نقطه مطلوب برسد.

کد خبر 5170928

منبع: مهر

کلیدواژه: پروژه عمرانی استانداری ایلام محمد نوذری ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بارش برف گرگان شیراز انتخابات شوراي شهر اردبیل کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد

تونی کروس در رئال مادرید می ماند.

طرفداری | پس از اتمام مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تمدید قرارداد تونی کروس با رئال مادرید رسمی می شود.

به گزارش کادناسر، تونی کروس برای تمدید قرارداد با رئال مادرید تا تابستان 2025 به توافق رسیده است. پس از اتمام مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان یعنی پس از بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ در هفته آینده، تونی کروس رسماً اعلام خواهد کرد که در رئال مادرید می ماند و یک سال دیگر نیز پیراهن این تیم را تن می کند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • در دیدار روسای گمرکات ایران و عراق چه گذشت؟
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • توافقات جدید گمرکی میان ایران و عراق برای تسهیل تجارت