Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل میر غضنفری صبح سه شنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان انزلی، اظهار کرد: مجوز ترددهای شبانه با حساسیت‌های بسیار و طبق دستورالعمل‌های ابلاغی و با اولویت صدور مجوز برای کادر درمان و نیروهایی که حضور و تخصصشان لازم است صادر می‌شود.

وی با تاکید بر ممنوعیت نصب چادر در پارک‌ها و اماکن گردشگری در ایام تعطیلات نوروز، افزود: اجرای موسیقی زنده برای همه گروه‌های دارای مجوز رسمی از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در رستوران‌ها و مجموعه‌های گردشگری با ۵۰ درصد ظرفیت آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میر غضنفری با بیان اینکه وضعیت کرونایی بندرانزلی همچنان شکننده است، ادامه داد: مسیرهای ورودی و خروجی شهرستان باز است ولی هیچ مسافری حق برپایی چادر ندارد.

وی با اشاره به ضرورت بازرسی و نظارت بیشتر بر اصناف در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کسبه، تاکید کرد: در بازدیدهای اخیر از بازار متأسفانه برخی از کسبه رعایت نکرده و تجمع مشتریان در داخل برخی مغازه‌ها مشاهده شده است.

فرماندار انزلی با تاکید بر ضرورت همراهی بیش از پیش مردم در مقابله با ویروس کرونا، تصریح کرد: تردد کامیون‌های حامل مواد سوخت و ارزاق عمومی آزاد بوده و نباید تحت هیچ شرایطی متوقف شوند.

میرغضنفری با اشاره به اینکه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم زیان بار است، گفت: از همه شهروندان تقاضا داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر آن را به عنوان یک فرهنگ به شهرهای دیگر صادر کنند.

کد خبر 5170926

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان انزلی ویروس کرونا ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بارش برف گرگان انتخابات شوراي شهر شیراز اردبیل کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس

رئیس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت در مسیرهای منتهی به شمال از جاده چالوس در روزهای آخر هفته خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ‌ پیمان کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت 6 روز یکشنبه مورخ 1403/02/16 از محورهای کرج ـ چالوس و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در روز پنجشنبه 13 اردیبهشت از ساعت  8.30 از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود، افزود: از ساعت 10.30 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه  بوده واز سادات 24 این ممنوعیت لغو می شود.

‌کرمی عنوان کرد: در صورت پرحجم بودن ترافیک در روزهای  چهارشنبه و جمعه تاریخ‌ 12 و 14 اردیبهشت 1403 ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 10 صبح  از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می شود و از ساعت از ساعت 1200 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز عنوان کرد: روز شنبه تاریخ‌ 15 اردیبهشت 1403 ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 8.30 از ابتدای آزادراه تهران ـ شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام شده  و از ساعت 9.30 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

وی با بیان‌ اینکه از ساعت 10.30 از مرزن‌آباد به سمت تهران جاده یک طرفه بوده است، افزود: تردد از مسیر جاده قدیم کرج ـ چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت 7 صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد
  • رفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • رفع مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن