Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@23:12:09 GMT

با این راهکار، پیدا کردن اقامتگاه در سفر سخت نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۳۴۱۸

در بیشتر کشورهای دنیا از جمله ایران، اجاره ویلا، سوئیت و هر نوع اقامتگاه به شیوه سنتی رو به منسوخ شدن است، چراکه سیستم رزرو آنلاین بسیار رایج شده است.  این رزوها اجاره ویلا، سوئیت و اقامتگاه بوم گردی به صورت آنلاین بهترین و راحت ترین راه برای رزرو است که به راحتی در دسترس همه است.

بنابراین شما از راه دور، پیش از سفر و  در کوتاه ترین زمان می توانید در هرجایی از ایران اقامتگاه رزرو نمایید و با خیالی آسوده راهی شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از وبسایت های معتبر در زمینه اجاره ویلا شمال، جنوب، سوئیت، اقامتگاه بوم گردی و منزل روزانه لیدوماتریپ است.  

این وبسایت بیشترین تعداد اقامتگاه در بیشترین تعداد شهرهای ایران دارد: یعنی بیش از 7 هزار اقامتگاه در بیش از 400 شهر ایران.

این مجموعه با ایجاد امکان رزرواسیون آنلاین، انقلابی مهم در آسان کردن سفر بوجود آورده است.

مزایای اجاره سوئیت به صورت آنلاین برای مسافران و میزبانان

 

-مزایای هیجان انگیز برای مسافران

در رزرو آنلاین، مسافران به راحتی می توانند به لیست واحدهای هر شهر دسترسی پیدا کنند و اقامتگاهی که در آن از نظر قیمت، ظاهر و مشخصات بیشتر احساس راحتی  دارند را انتخاب نمایند. رزرو از هر جایی، چه از خانه، چه محل کار و چه در جاده در حال حرکت به سمت مقصد، به شرط دسترسی به اینترنت امکان پذیر است. بنابراین اگر به طور مثال ساکن تهران بودید و در آخر هفته بدون برنامه قبلی خواستید به اطراف  تهران مانند کردان بروید می توانید در طول مسیر با اجاره ویلا کردان به صورت آنلاین، یک اقامتگاه با امکانات خوب برای خود پیدا کنید. مهمانان می توانند برای تهیه وعده های غذایی به آشپزخانه دسترسی داشته باشند و در هزینه های خورد و خوراک صرفه جویی نمایند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند تهیه مواد اولیه برای پخت غذاست. مسافران می توانند انتخاب کنند که محل اقامتشان نزدیک به مرکز شهر باشد یا در حومه آن. اقامت در فضایی تاریخی، روستایی، جنگلی و... می تواند جزو انتخاب های مسافرین باشد. در اقامتگاه های مردمی، مسافران در ازای پولی کمتر، خدمات بیشتری دریافت می کنند. آنها می توانند تعداد اتاق های بیشتر، فضای بزرگتر، امکانات بیشتر، حمام، استخر، باغ، حیاط، بالکن، پارکینگ و... داشته باشند. در حالی که فضای هتل ها بسیار محدود و کوچکتر است. آنها می توانند قبل از ورود به اقامتگاه، با میزبان خود به صورت تلفنی و یا مکاتبه ای در ارتباط باشند و تمام سوالات خود را بپرسند. مسافرین می توانند نظرات  و احساسات مهمانان قبلی هر واحد را مطالعه کنند و بعد از مشاهده میزان بازخوردهای مثبت و منفی با اطمینان بیشتری اقدام به رزرو نمایند.  

-مزایای جالب برای میزبانان

میزبانان می توانند انواع اقامتگاه بلا استفاده خود از جمله ویلا، سوئیت، بوم گردی، منزل روزانه و آپارتمان مبله را برای رزرو در اختیار مسافران قرار دهند و کسب درآمد کنند. لیدوماتریپ مسافرین را به میزبانان وصل می کند و میزبانان می توانند به جای گذراندن وقت برای پیدا کردن مسافر، زمان بیشتری را برای خود داشته باشند. روند ثبت اقامتگاه برای میزبانان در لیدوماتریپ کاملا رایگان است. میزبانان می توانند در صورت پر بودن اقامتگاه، درخواست رزرو مسافر را قبول نکنند. در این شرایط پشتیبانان لیدوماتریپ واحدهای جدیدی به مسافر معرفی می کنند و یا مسافران می توانند واحد دیگری را انتخاب نمایند.

راهکار ارزان برای اجاره سوئیت در کیش چیست؟

سفر به برخی شهرهای پر مسافر و پرگردشگر مانند کیش، رامسر و... معمولا هزینه بر است. بخشی از این هزینه ها مربوط به اقامتگاه و بخشی از آن مربوط به هزینه خورد و خوراک است. یکی از راه های کاهش هزینه های سفر به این شهرها اجاره اقامتگاه های مردمی به جای رزرو هتل است، البته اگر به صورت دسته جمعی سفر می کنید!

اقامتگاه های مردمی از تعداد نفرات بالا پشتیبانی می کنند، فضای بزرگتر و حریم خصوصی بیشتری دارند. بنابراین به جای رزرو چند اتاق در هتل و پرداخت هزینه بیشتر، می توانید اجاره ویلا در کیش را انجام دهید و هزینه اقامتگاه را میان تعداد نفرات بیشتری تقسیم کنید. به علاوه هتل ها فاقد آشپزخانه هستند در حالیکه اقامتگاه های مردمی، تمام امکانات پخت و پز را دارند و دیگر مجبور نیستید برای رستوران گردی ها هزینه های گزافی بپردازید.

لیدوماتریپ، وبسایتی که هر مسافری باید بشناسد!

سفر، چیزی است که همه ما به آن نیاز داریم. گاه برای جدا شدن از روزمرگی ها، گاه برای اینکه چیزی یاد بگیریم و گاهی برای اینکه خودمان را برداریم، برویم تا در اتمسفر و هوایی جدید نفس بکشیم.

اما هر سفر خاطره انگیزی نیاز به یک برنامه ریزی درست دارد و رزرو اقامتگاه یکی از مهمترین مراحل آن است. یک اقامتگاه دنج با امکانات خوب می تواند تا حدی سختی های سفر را کمرنگ کند و در مقابل یک اقامت نامناسب، می تواند لحظات سفری را برای شما و همسفرانتان سخت و تلخ کند.

کمک گرفتن از وبسایت رزرواسیون آنلاین لیدوماتریپ، از روش های کم هزینه و آسان برای اجاره روزانه خانه در تهران، کیش، قشم، شمال و تمام شهرهای ایران است. درمیان وبسایت های رزرواسیون آنلاین موجود، لیدوما با سابقه 3 ساله یکی از معتبرترین وبسایت های رزرو اقامتگاه است و با پوشش اقامتگاه های بیش از 400 شهر ایران، حتی در کوچکترین شهرها و روستاها نیز حضور فعال دارد.

برای آشنایی با این وبسایت هیجان انگیز و مشاهده اقامتگاه های جذاب آن، به وبسایت www.lidomatrip.com مراجعه کنید. لیدوما در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز حضوری فعال دارد و این مجموعه را با آیدی lidoma_trip  می توانید دنبال کنید.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: رپورتاژ آگهی اجاره ویلا کردان اجاره ویلا شمال اجاره ویلا در کیش اجاره ویلا هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن

معمولا یک هفته قبل از سفر، پر از استرس و مشغله است و هر کسی را آشفته می‌کند. برخلاف روزهایی که در حال گشت‌وگذار در شهرهای توریستی هستید و از تک‌تک لحظات‌تان لذت می‌برید، روزهای پیش از سفر به‌سبب انجام اقدامات پیش از سفر می‌توانند تنش‌زا باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از فلای تودی، بهترین کار برای رهایی از این مشکلات، مراجعه به یک سایت مرجع برای انجام یک‌باره تمام این اقدامات است. به‌عنوان مثال، با رزرو بلیط قطار ارزان و رزرو هتل اقتصادی از یک پلتفرم مرجع، می‌توانید بیش از ۸۰ درصد دغدغه‌های سفر را برطرف کنید. در ادامه مطلب، بیشتر به نحوه خرید بلیط قطار خواهیم پرداخت.

چرا هتل و قطار را یک‌جا رزرو کنیم؟

اگر می‌خواهید درگیر چندین مرجع و سایت مختلف نشوید، پیشنهاد می‌کنیم تمام اقدامات پیش از سفر را با یک مرجع پیش ببرید. اگر بتوانید هم‌زمان از یک سایت بلیط قطار را بخرید و اقامتگاه‌تان را رزرو کنید، چندین مرحله پیش می‌روید؛ ازسوی‌دیگر می‌توانید از تخفیف جذابی هم بهره‌مند شوید و هزینه سفرتان را کاهش دهید. بسیاری از مسافران چند سایت مختلف را برای خرید بلیط قطار بالا و پایین می‌کنند و درنهایت هم بر سر چندراهی انتخاب بهترین مرجع، فرصت را از دست می‌دهند. چه‌بسا نتوانند بلیط قطار را خریداری کنند و از سفر بازبمانند؛ ازسوی‌دیگر، گاهی در همین حین با یک انتخاب اشتباه به وب‌سایتی مراجعه می‌کنند که سابقه درخشانی ندارد و کیفیت ارائه خدمات آن نیز مطلوب نیست. این درحالی است که با انتخاب یک مرجع مناسب و قابل‌اطمینان، می‌توانند نسبت به دریافت بالاترین سطح خدمات اطمینان کامل داشته باشند.

باتوجه‌به این نکات، پیشنهاد می‌کنیم به‌جای بررسی چندین سایت، یک وب‌سایت مناسب و معتبر را انتخاب کنید و با آن تعامل داشته باشید. می‌توانید به‌صورت مداوم مرجع انتخابی خود را چک کنید تا بهترین‌ها را انتخاب کرده و سفری رؤیایی را تجربه کنید. نکته مهم دیگر این است که مراجع معتبر اغلب برای همراهان همیشگی خود امتیازات ویژه‌ای را در نظر می‌گیرند. اگر زیاد اهل سفرکردن هستید، پیشنهاد می‌کنیم این امتیازها را از دست ندهید. در ادامه مطلب، پیشنهادات هیجان‌انگیزی برای شما داریم.

بهترین پلتفرم برای رزرو یک‌جای قطار و هتل

اگر به‌دنبال یک پلتفرم مرجع هستید که تمام اقدامات پیش از سفر را توسط آن انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم وب‌سایت فلای تودی را مدنظر قرار دهید. این پلتفرم بدون‌شک یکی از معتبرترین‌ها در حوزه ارائه خدمات گردشگری است که سال‌هاست در این حیطه فعالیت می‌کند. اواسط دهه ۹۰، زمانی بود که تب‌وتاب اینترنت قوت گرفت و زمزمه‌هایی از کسب‌وکارهای آنلاین نیز شنیده شد. در همان دوره، فلای تودی به‌عنوان یکی از پیشگامان خدمات آنلاین، فروش بلیط هواپیما را اینترنت را آغاز کرد. پس از مدتی این مجموعه رزرو آنلاین هتل را نیز به خدمات خود افزود.

ازآنجاکه رزرو هتل‌های خارجی به‌سبب یکسان‌نبودن ارز ملی دشوار است، اقدام فلای تودی در جهت رزرو آنلاین هتل‌های داخلی و خارجی موردتوجه و استقبال مسافران قرار گرفت. فعالیت‌های مداوم فلای تودی همچنان ادامه داشت و به‌قدری مؤثر بود که به نامی آشنا در حوزه گردشگری تبدیل شد. در چند مدت اخیر، به‌سبب تقاضای مسافران، پیش فروش بلیط قطار نیز به خدمات فلای تودی اضافه شده است.

پوشش حداکثری هتل‌ها توسط سایت فلای تودی

یکی از افتخارات وب‌سایت فلای تودی این است که دسترسی مسافران ایرانی به بهترین هتل‌های جهان را فراهم کرده است. فرقی ندارد به کدام شهر جهان سفر می‌کنید؛ فلای تودی بهترین‌ها را برای شما در نظر گرفته است. بیش از ۱.۵ میلیون هتل، از لوکس تا اقتصادی، در وب‌سایت فلای تودی لیست شده‌اند. مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت و در قسمت «هتل» به این موارد دسترسی داشته باشند. برای رزرو هتل‌های خارجی نیز نیازی به هیچ حساب خارجی نخواهید داشت. شما پرداخت را به‌صورت ریالی انجام می‌دهید و در کمتر از چند دقیقه واچر هتل در اختیارتان قرار می‌گیرد.

هر نوع قطاری را با کمترین قیمت از فلای تودی رزرو کنید

اگر شما هم مثل هزاران هزار مسافر دیگر قطار را بهترین گزینه برای سفری راحت و اقتصادی می‌دانید، باید با فلای تودی آشنا باشید. پلتفرم فلای تودی افتخار این را دارد که پیش فروش قطار را با ارزان‌ترین قیمت انجام می‌دهد؛ ازاین‌رو، مسافران می‌توانند رزرو بلیط قطار ارزان را ازطریق سایت انجام دهند. تمامی خطوط ریلی و تمامی قطارها، توسط فلای تودی پوشش داده شده‌اند. هیچ مسیری نیست که قطاری در آن تردد کند و نتوانید بلیط آن را از فلای تودی بخرید. باوجودآن‌که مدت‌زمان کمی از راه‌اندازی این خدمت در فلای تودی می‌گذرد، ارزان‌بودن بلیط ‌ها و ارائه بهترین کیفیت، سبب استقبال گسترده مسافران از آن شده است.

چه خدمات دیگری در پلتفرم فلای تودی وجود دارند؟

بدون اغراق هر چیزی که برای سفر نیاز داشته باشید را می‌توانید در سایت فلای تودی مشاهده کنید. اگر برای یک سفر خارجی برنامه‌ریزی می‌کنید، کارشناسان فلای تودی در اخذ ویزای توریستی به شما کمک می‌کنند؛ همچنین می‌توانید بلیط هواپیما را از این پلتفرم خریداری کنید. جالب است بدانید که فلای تودی بیش از ۹۰۰ خط هوایی را تحت پوشش قرار داده است و می‌توانید برای هر مسیری بلیط مدنظرتان را پیدا کنید. پیش فروش قطار نیز مطابق آن‌چه که گفته شد، ازجمله محبوب‌ترین خدمات این پلتفرم است. علاقه‌مندان به سفر با تور می‌توانند ازطریق فلای تودی تور دلخواه را رزرو کرده و بیمه‌نامه مسافرتی را هم از همین مرجع تهیه کنند.

نحوه استفاده از فرصت پیش فروش بلیط قطار فلای تودی

اگر به‌دنبال رزرو بلیط قطار ارزان هستید، وارد سایت یا اپلیکیشن فلای تودی شوید. سپس از همان صفحه اصلی، گزینه قطار را انتخاب کرده و با ورود به قسمت گفته شده، اطلاعات موردنیاز را وارد کنی. اطلاعاتی نظیر تعداد مسافران، مبدأ، مقصد، تاریخ رفت‌وبرگشت و نوع قطار موردنظر، ازجمله مواردی هستند که از شما خواسته می‌شوند. با واردکردن این اطلاعات، تعداد زیادی از قطارهای موجود به شما نمایش داده می‌شوند که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. پس از انتخاب، با طی‌کردن فرایند پرداخت، بلیط قطار توسط پلتفرم فلای تودی برای‌ شما صادر می‌شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • با تور سریلانکا به کدام شهرها سفر می‌کنیم؟
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن
  • اجاره خفت گیر و شرخر چقدر هزینه دارد؟!
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟