Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به تفاوت قیمت میوه در میادین میوه و تره بار با سطح شهر درباره چرایی آن گفت: دلیل قیمت پایین‌تر محصولات میادین، پایین آوردن حاشیه سود به واسطه فروش بالای میادین است.

به گزارش ایسنا، سید سعید راد با تاکید بر اینکه میزان فروش در میادین میوه و تره بار بالاست و حاشیه سود را در میادین پایین آورده‌ایم، افزود: به همین علت، شاهد تفاوت قابل توجه قیمت‌ها در میادین و سطح شهر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هر هفته کمیته نرخ‌گذاری در سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تشکیل می‌شود و قیمت‌های انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات در میادین میوه و تره بار تعیین می‌شود، اظهار کرد: بیش از یک ماه است که در قیمت‌های میوه و تره بار میادین، افزایش نرخ نداشته‌ایم.

راد با بیان اینکه به عنوان نمونه، در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی در میادین میوه و تره بار ۴۵۰۰ تومان و سیب زمینی ۳۹۵۰ تومان است، تصریح کرد: همچنین، هر کیلوگرم سیب قرمز با قیمت ۸۹۰۰ تومان، سیب زرد با قیمت ۱۱۲۰۰ تومان و پرتقال تامسون شمال با قیمت ۱۱۸۰۰ تومان در میادین به فروش می‌رسد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه به باغداران و اتحادیه‌ها اعلام کرده‌ایم تا نسبت به عرضه مستقیم محصولات خود در میادین میوه و تره بار اقدام کنند، خاطرنشان کرد: در این ایام و به منظور برپایی جایگاه‌های عرضه مستقیم در میادین، فضای رایگان در اختیار باغداران و اتحادیه‌ها قرار می‌دهیم و البته محصولات مذکور باید با قیمت‌های مصوب به شهروندان عرضه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران سازمان ميادين ميوه و تره بار میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان

پیمان اسکندری اظهار کرد: مرز‌های رسمی سیرانبند بانه و باشماق مریوان در سال‌های اخیر در حوزه تجارت خارجی فعالیت خوبی داشته‌اند و سالانه ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از طریق این مرز‌ها به خارج از کشور صادر شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: بندر لاذقیه سوریه و بندر بصره در کشور عراق به این ۲ مرز استان نزدیک است و موجب کاهش قیمت تمام شده این محصولات در کشور می‌شود.

وی بیان کرد: به همین جهت درخواست‌های تجار و بازرگانان را طی یکی دو سال اخیر با حضور استاندار و همکاری سازمان حفظ نباتات کشور پیگیری کردیم و در نهایت موفق به کسب مجوز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق شدیم.

اسکندری اضافه کرد: مجوز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان از ۱۲ اردیبهشت ماه جاری صادر شده است که این مهم موجب گسترش مبادلات مرزی خارجی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد