Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@08:52:36 GMT

ایمنی‌تر شدن تردد کشتی‌ها در بندر نوشهر

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۳۸۴۳

ایمنی‌تر شدن تردد کشتی‌ها در بندر نوشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد تقی انزان پور مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: با اقدامات صورت گرفته در راستای بهبود زیرساخت‌های ایمنی دریایی، ارائه خدمات به کشتی‌های متردد در آبراهه‌های دریایی بنادر نوشهر و فریدونکنار با رعایت الزامات ایمنی، عملیات‌های دریایی مربوط به ورود و خروج کشتی‌ها (راهنمایی و یدک کشی) امسال با موفقیت و بدون سانحه به انجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تأمین بویه‌های جدید از جنس پلی اتیلن، جایگزینی سیستم روشنایی و چراغ بویه‌ها با سیستم‌های مدرن و بروز دارای قابلیت تنظیم از طریق نرم افزار، کنترل و پایش‌های مستمر وضعیت علائم کمک ناوبری، انجام بازرسی‌های زیرآبی از طریق عملیات غواصی از سیستم نگهدارنده بویه‌ها در بستر دریا را از جمله اقدامات شاخص صورت گرفته در این زمینه برشمرد.

انزان پور گفت: با انجام بیش از ۱۵۰ عملیات دریایی و سرویس چراغ‌های دریایی در سال ١٣٩٩، با آماده بکاری و روشنایی چراغ‌های دریایی بنادر نوشهر و فریدونکنار، علاوه بر رعایت استاندارد‌های انجمن بین المللی چراغ‌های دریایی، زمینه خدمات رسانی مطلوب به ناوگان متردد در آبراهه‌های دریایی بنادر تحت نظارت اداره کل فراهم شده است.

طرح بهبود مستمر چراغ‌های دریایی اداره کل نیز در امسال تدوین شده که امید است با همکاری تیم‌های پشتیبانی، فاز نخست آن در سال ۱۴۰۰ محقق گردد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنادر و دریانوردی مازندران بندر نوشهر عملیات غواصی چراغ های دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دریایی جدید در غرب یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس (UKMTO)، لندن امروز دوشنبه از وقوع یک حادثه امنیتی در فاصله ۵۴ مایل دریایی در غرب یمن خبر داد.

بر اساس اعلام الجزیره، اداره عملیات تجارت دریایی بریتانیا خبر داد: یک افسر شرکت امنیتی اعلام کرد که یک کشتی در ۵۴ مایل دریایی المخا در غرب یمن آسیب دیده است.

افسر امنیتی شرکت از آسیب دیدن کشتی خبر داد و افزود: به خدمه آسیبی نرسیده است و کشتی به مسیر خود به سوی بند بعدی در حرکت است.

ادامه دارد ....

کد خبر 6092498

دیگر خبرها

  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • حادثه دریایی جدید در غرب یمن
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی