Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرآکادمی پرسپولیس گفت: شکوری نظر شخصی خودش را درباره تیم‌های پایه گفته است و سمیعی مدیرعامل باشگاه در نشست با اعضای آکادمی حرف‌های دیگری زد.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با میزان، درباره انتقاد ابراهیم شکوری از مسئولان آکادمی پرسپولیس اظهار داشت: معمولا در دنیا می‌گویند کار آکادمی سازندگی است و باید ببینیم مدیران پرسپولیس چه چیزی به تیم‌های پایه داده‌اند و چه چیزی می‌خواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا امروز شرمنده بچه‌ها هستم و از اول سال یک هزارتومانی به تیم تزریق نشده است.

وی افزود: شکوری نظر شخصی خودش را درباره تیم‌های پایه گفته و سمیعی مدیرعامل باشگاه در نشست با اعضای آکادمی حرف‌های دیگری زد. سمیعی گفته بود که هر کسی کاری دارد مستقیما به خودم بگوید و در جریان کامل مشکلات هستند. او قول داد که مشکلات تیم را حل می‌کند از این طرف شکوری حرف دیگری می‌زند و صحبت از بررسی نتایج تیم می‌زند.

مدیر آکادمی پرسپولیس گفت: همه عمرم را صرف پرسپولیس کرده‌ام و خاک این تیم را خورده‌ام. این نحوه صحبت شایسته من  نیست. در فرصت مناسب خودم با سمیعی صحبت می‌کنم؛ اگر واقعا مرا نمی‌خواهند خودم صدرصد استعفا می‌دهم. این درست نیست که شکوری در رسانه‌ها درباره کار من صحبت کند. جای حل مسئله جلسات داخلی پرسپولیس است. باز هم می‌گویم شرمنده همه بچه‌ها هستم، چون از اول سال یک هزارتومانی به آنها پرداخت نشده است.

 

بیشتر بخوانید: پنجعلی: در تیم‌های پایه پرسپولیس خبری از شرط‌بندی نیست/ آکادمی جای سازندگی است، نه کسب نتیجه

 

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس محمد پنجعلی ابراهیم شکوری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس محمد پنجعلی ابراهیم شکوری تیم های پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها

دریافت 19 MB

به گزارش همشهری آنلاین، اعضای تیم برای این بانوی پرسپولیسی که در دیدار قبل هم در ورزشگاه حاضر بود و تیم را حمایت کرد آرزوی سلامتی کردند.

کد خبر 849215 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال اوسمار ویرا ورزش باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی دفتر موسیقی برای همکاری با فضای دانشگاهی کشور
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • عکس| پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های مدیر تیم سپاهان
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!