Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «غلامعلی محمودزاده» جانباز سرافراز ۷۰ درصد و یادگار دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها تحمل رنج و جراحات ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک و به یاران شهیدش پیوست.

گفتنی است پیکر پاک این شهید سرافراز در گلزار شهدای دزفول به خاک سپرده شد.

شایان‌ذکر است شهید والامقام «غلامعلی محمودزاده» متولد آبان ماه ۱۳۴۲ در دزفول فروردین‌ماه سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی فتح المبین براثر انفجار مین به درجه رفیع جانبازی نائل‌آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5171021

منبع: مهر

کلیدواژه: دوران دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرستان کرج ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بارش برف گرگان انتخابات شوراي شهر شیراز اردبیل کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، «صابر سبحانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودسر اظهار کرد: حاجیه خانم طیبه نصراله زاده مادر روحانی شهید حبیب رضایی گورجی امروز در سن ۸۴ سالگی، به علت کهولت سن به دیدار حق شتافت.

سبحانی افزود: پیکر این مادر شهید فردا پنجشنبه، ١٣ اردیبهشت ساعت ۹و نیم صبح در رودسر تشییع و در گلزار شهدای این شهر، در جوار مزار فرزند شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

گفتنی است، حبیب اله رضایی گورجی سال ۶۵ در منطقه شلمچه، در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۵ اردیبهشت، تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس در خوزستان
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی؛ پس از ۴۰ سال کشف و شناسایی شد
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • پیکر یک شهید جاویدالاثر پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم