Web Analytics Made Easy - Statcounter

درگیری لفظی احمد مددی و محمد دانشگر باعث طولانی شدن پروسه جدایی این مدافع از استقلال شد

محمد دانشگر پس از بازی پیکان با دستور کادرفنی تیم در اختیار باشگاه قرار گرفت و فرهاد مجیدی نیز فعلا به هیچ عنوان راضی به بازگشت این بازیکن به تمرینات نیست.

به گزارش طرفداری، محمد دانشگر که در لیست مازاد فرهاد مجیدی قرار گرفته برای جدایی مشغول مذاکره با مددی بود که این مذاکره منجر به درگیری لفظی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایعه شده قرارداد دانشگر برای سال اول 5 و برای سال دوم 8 میلیارد است و دانشگر حاضر نیست بدون دریافت خسارت قراردادش را فسخ کند. استقلال هم نمی تواند بدون جلب رضایت دانشگر، نام این بازیکن را از لیست خارج کند. بگو مگوی طرفین سر همین مبالغ، باعث شد کارشان به مجادله کلامی کشیده شود.

در این بین باشگاه اصرار به سود مالی در قبال انتقال دانشگر دارد و به همین دلیل آبی ها قصد دارند این مدافع را راهی تراکتور کنند تا ارتباطات نقل و انتقالاتی این دو باشگاه حفظ شود ولی دانشگر از گل گهر هم پیشنهاد دارد.

بعد از آخرین جلسه ای که هوشنگ نصیرزاده به نمایندگی از تراکتور با مددی برگزار کرد، قرار شد تبریزی ها با دانشگر وارد مذاکره شوند و رضایت او را جلب کنند. استقلال با تراکتور راه آمد و اعلام کرد اگر دانشگر بپذیرد رضایتنامه اش برای تراکتور صادر شود، آنها مخالفتی با این موضوع نخواهند داشت. دیروز تبریزی ها با دانشگر تماس گرفتند و او هم اعلام کرد بر سر مسائل مالی با مدیر برنامه اش توافق کنند اما وقتی امروز برای پیگیری از تبریز با دانشگر تماس گرفتند این بازیکن جواب مسئولان تراکتور را نداده است.

 به نظر می رسد دانشگر می خواهد شرایط گل گهر را هم بررسی کنید. این وسط بازیکنان استقلال هم دست به کار شده اند میانجی گری کنند فرهاد مجیدی این مدافع مغضب را ببخشد.

فعلا داستان جدایی دانشگر از استقلال پیچیده شده است.

اخبار داغ 

رسول پناه: می خواهم درباره گل محمدی حقایق را بگویم کنایه برنامه فوتبال برتر به عادل فردوسی پور / ویدیو حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ادن هازارد دوباره زیر تیغ جراحان می رود؛ فصل برای او به پایان رسید زلاتان ابراهیموویچ در 39 سالگی به تیم ملی سوئد بازگشت / غیر رسمی 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فردا با انجام یک مسابقه آغاز می‌شود و روز چهارشنبه هم با انجام هفت بازی ادامه پیدا می‌کند که کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران را به شرح زیر اعلام کرد:

سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شمس‌آذر قزوین - پیکان
داور: رضا عادل/کمک‌ها: قهرمان نجفی، مرتضی سلمان‌نژاد و فرهاد امینی/ناظر: رحیم رحیمی‌مقدم

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

هوادار - نفت آبادان
داور: امیرسامان سلطانی/کمک‌ها: امیرمحمد داوودزاده، یعقوب سخندان و مسعود حقیقی/ناظر: اسماعیل صفیری

 تراکتور تبریز - استقلال تهران
داور: پیام حیدری/کمک‌ها: فرهاد فرهادپور، علیرضا مرادی و علی اصغر مؤمنی/ناظر: مسعود مرادی

مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان
داور: سیدرضا مهدوی/کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی و احسان اکبری/ناظر: علیرضا کهوری

ذوب‌آهن اصفهان - نساجی مازندران
داور: مرتضی منصوریان/کمک‌ها: حمیدرضا افشون، علی رعیت و محمدعلی صلاحی/ناظر: محمود رفیعی

آلومینیوم اراک - فولاد خوزستان
داور: یاسر همرنگ/کمک‌ها: محمد عطایی، محسن حکیم و مهدی اجاقی/ناظر: محمدرضا اکبریان

استقلال خوزستان - ملوان بندر انزلی
داور: کوپال ناظمی/کمک‌ها: بهمن عبداللهی، صادق رستمی و یعقوب آشوری/ناظر: ایرج نظری

پرسپولیس - سپاهان
داور: بیژن حیدری/کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی/ناظر: رضا سخندان

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس