Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:03:40 GMT

سفر به ۹۱ درصد شهرها مجاز است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۴۸۱۴

سفر به ۹۱ درصد شهرها مجاز است

به گزارش ایرنا، سردار سید کمال هادیانفر در  همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی ترددها در اسفند افزود: مجروحان تصادفات امسال کاهش ۷۴ هزار نفری داشته است. 

وی اضافه کرد: با همت همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها ۳۰ هزار نیروی پلیس راه و راهور در ۲۳۶ هزار کیلومتر راه‌های اصلی، فرعی و روستایی حضوری فعال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادیانفر گفت: در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ شاهد کاهش آمار جان‌باختگان تصادفات بودیم.

وی ادامه داد: استفاده از همیاران و بازرسان نامحسوس و تعامل وزارت آموزش و پروش باعث ارتقاء فرهنگ ترافیک و موجب کاهش ۱۸ درصدی تخلفات رانندگی شد.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: امروز شاهد هستیم که در دورترین شهرهای کشور همه از کمربند ایمنی استفاده می‌کنند. بستن کمربند تا ۸۰ درصد در حفظ جان سرنشینان و راننده اثربخش است.

سردار هادیانفر با اشاره به اینکه ۳۵ میلیون وسیله نقلیه در اختیار ۴۴ میلیون راننده است، افزود: سالانه دو میلیون خودرو در کشور تولید می‌شود، اما متأسفانه زیرساخت‌ها هیچ‌گونه تغییری نکرده است.

وی با بیان اینکه بیشترین کاهش ترددها را به میزان ۶۸ درصد در فروردین ۱۳۹۹ داشتیم، افزود: متوسط ترددها کمتر از ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته بوده است و اسفندماه امسال نیز افزایش ۱۳ درصدی را در ترددها شاهد هستیم.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو که اساس آن صحبت با تلفن همراه است و خستگی و خواب‌آلودگی مهم‌ترین عوامل تصادفات است.

برچسب‌ها ویروس کرونا پلیس راهور ناجا سفر نرویم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس راهور ناجا سفر نرویم ویروس کرونا پلیس راهور ناجا سفر نرویم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل

دادستان اردبیل از کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، جلال آفاقی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای اقدامات پیشگیرانه در خصوص سرقت، کاهش وقوع حدود ۲۵ درصدی جرم سرقت را در طول سال گذشته شاهد بودیم.

وی همچنین با اعلام اثربخشی تدابیر صورت گرفته برای ایام تعطیلات نوروزی، افزود: نوروز امسال نیز شاهد کاهش ۲۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در استان بودیم.

کد خبر 749133

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • کمبود پارکینگ یکی از معضلات استان قم است
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد