Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند «میراثی از سناباد» با موضوع معرفی کتابخانه و موزه آستان قدس رضوی از شبکه های برون مرزی به روی آنتن می رود.

به گزارش قدس آنلاین، محمد جواد قوی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان کتابخانه ها موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با بیان این خبر گفت: مستند «میراثی از سناباد» که به همت سازمان کتابخانه ها موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی تهیه و تولید شده است، بخش های مختلف کتابخانه ها، اسناد و موزه های رضوی در بخش های مختلف نسخ خطی، چاپ سنگی، فهرست نویسی، مخازن کتاب، گنجینه های موزه و دیگر قسمت ها را به تفکیک معرفی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این مستند در نوروز ۱۴۰۰، از شبکه جام جم یک ساعت ۱۰، جام جم دو۱۵:۳۰، جام جم سه ۱۸:۵۰ به وقت ایران و شبکه استانی خراسان رضوی ساعت ۲۳ هر شب و تکرار آن ساعت ۹ روز بعد پخش خواهد شد.

قوی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان از این مستند که طی ۱۵۰ قسمت ۲۰ دقیقه ای تهیه و تنظیم شده است ۱۵ قسمت آن به معرفی موزه قرآن و هدایا رهبری اختصاص پیدا کرده است. قسمت های پایانی این مجموعه مستند نیز به معرفی کتابخانه های درون شهری و کتابخانه های شهرستان وابسته به آستان قدس رضوی می پردازد.

وی افزود: مستند میراثی از سناباد به دو زبان انگلیسی و عربی تهیه و تنظیم شده است.

محمد جواد قوی، عدم استفاده از محتوا و مطالب آرشیوی را یکی از شاخصه های ساخت این مستند عنوان کرد و گفت: تمام تصاویر، فیلم ها و حتی موسیقی مستند به صورت ویژه تهیه و تولید شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شبکه های برون مرزی موزه آستان قدس رضوی آستان قدس رضوی کتابخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی

محمد علمیردانی گفت: نتیجه اعزام تیم‌های استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی در سال گذشته کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری بود که توسط آقایان و بانوان ورزشکار کسب شده است.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: افتخار بزرگ دیگر ورزشکاران استان قم در سال گذشته، کسب ۴۰ مدال آسیایی، جهانی و برون مرزی بوده است.

علیمردانی بیان کرد: طی سال گذشته تعداد ۴۱۰ مسابقه استانی توسط هیات‌های ورزشی استان قم برگزار شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که هیات‌های ورزشی قم در سال گذشته، ۱۳۰ میزبانی کشوری داشتندعنوان کرد: هم چنین ۴۲ تیم از استان قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور در دسته‌های برتر، یک، دو و سه حضور داشتند.

علیمردانی افزود: در سال گذشته، ۳۴۰ اعزام در بخش آقایان و بانوان به مسابقات کشوری توسط هیات‌های ورزشی استان قم صورت گرفت.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: از ۱۵۰ ورزشکار دعوت شده به تیم‌های ملی در رده‌های آقایان و بانوان در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۰ ورزشکار استان عضو تیم‌های ملی در رشته‌های ورزشی مختلف شدند.

علیمردانی هم چنین یکی از افتخارات بزرگ ورزش استان قم در سال ۱۴۰۲ را کسب هشت سهمیه ورزشکاران این استان در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین عنوان کرد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به این که استان قم در چهارمین المپیاد استعداد‌های برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مقام ۱۴ را با رشد سه پله‌ای کسب کرد گفت: آمار ورزشکاران سازمان یافته استان قم (بیمه شده ورزشی) در پایان سال گذشته، بیش از ۵۸ هزار نفر بود که ۳۶ هزار نفر از آقایان و ۲۲ هزار و ۶۰۰ نفر از بانوان را شامل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید/ قدرت نظامی ایران معاصر
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید + تیزر
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی