Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:55:56 GMT

برنامه های صدا و سیمای خوزستان برای نوروز ۱۴۰۰ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۵۱۸۲

برنامه های صدا و سیمای خوزستان برای نوروز ۱۴۰۰ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیمای استانی با برنامه «یک یک» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ابراهیم‌زاده در روز تحویل سال ۱۴۰۰، از ساعت ۱۰ تا ۱۴ با بخش‌های متنوع و شاد، لحظه‌های سال تحویل را برای مخاطبان جذاب و به یاد ماندنی می‌کند.

سریال‌های طنز «سی سراب» و طنز عربی «عوده و یوده» و نیز برنامه «بهار کارون» از دیگر برنامه‌های نوروزی سیمای استانی است که در ایام تعطیلات نوروزی تقدیم مخاطبان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت صدای شبکه خوزستان نیز با برنامه‌های «نو به نو» (ویژه برنامه تحویل سال)، «صبح تو بهار»، «نو نوار» و برنامه عربی «لیالی ربیعه» نوروز را برای مردم استان نیز زیبا رقم می‌زند.

معاونت فضای مجازی هم با تولید استندآپ معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، پوستر و عکس نوشت، معرفی برنامه‌های صدا و سیما، ایجاد صفحه ویژه وب سایت و بارگذاری ویژه برنامه‌های صدا و سیما در فضای مجازی و برگزاری پویش مردمی، نوروز ۱۴۰۰ را در فضای مجازی دیدنی و شنیدنی می‌کند.

کد خبر 5170964

منبع: مهر

کلیدواژه: صدا و سیما خوزستان نوروز ۱۴۰۰ ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان بارش برف انتخابات شوراي شهر شیراز اردبیل کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران نیک اندیش خبرنگار و گزارشگر خبرگزاری صدا و سیمای خوزستان توانست رتبه برتر دومین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور خوزستان را کسب کند.

 وی دراین جشنواره توانست این موفقیت را در بخش گزارش‌های خبری را کسب نمایند. 

مهران نیک اندیش با تهیه گزارش  با موضوع حضور کاروان راهیان نور در منطقه فکه توانست رتبه برتر دومین جشنواره ره آورد سرزمین نور خوزستان را دربافت نماید. 

دیگر خبرها

  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند