Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مجید نصیرایی در این پیام که روز سه‌شنبه منتشر شد، اظهار داشت: امروز کشور در لایه‌های مختلف مدیریتی نیازمند بهسازی است تا با مشارکت نخبگان و شایستگان به ویژه جوانان مومن و انقلابی در کنار بهره‌مندی از تجربه و تخصص بزرگان ایران عزیز  را به قله‌های تعالی برسانند.

وی افزود: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای به ویژه در شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در سال ۱۴٠٠ مقدمه گام‌های موثر و کاربردی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب از همه جوانان، نخبگان و فرهیختگان حوزه‌های مدیریت، بویژه افراد متخصص و مجرب در مدیریت شهری، دعوت می‌کنم ضمن اعلام نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا منشاء تحولات گسترده و امیدبخش برای تعالی و توسعه در غرب استان خراسان جنوبی متناسب و همگام با راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اقلیم و پیوست‌های اجتماعی و فرهنگی باشند.

نماینده مردم چهار شهرستان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینجانب به عنوان خادم و وکیل مردم با حمایت از نیروهای با برنامه و متخصص منتخب تلاش خواهم کرد تا در کنار آنان، برای آبادانی کشور و آرامش ملت نجیب و وفادار و قدرشناس، تمام همت خود را به کار گرفته و با مطالبه‌گری سنجیده و اخلاق‌مدارانه به خواسته‌های قانونی مردم جامه عمل بپوشانیم.

وی ادامه داد: امید است با عنایات الهی و با حضور پرشور مردم و ثبت‌نام و انتخاب دلسوزان و متخصصان و مدیران کارآمد، عزم عمومی برای بهسازی لایه‌های مدیریتی و عبور از گردنه‌های دشوار تحریم و تهدید استکبار جزم‌تر شده و آثار مبارک آن در مدیریت کلان کشور و مدیریت شهری نمایان شود. منتظر درخشش حضور و ثبت‌نام جوانان جهادی و متخصصان کارآمد منطقه در روز پایانی فرایند ثبت‌نام انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستم.

نام‌نویسی داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند آغاز شد و به مدت هفت روز تا امروز - سه‌شنبه ۲۶ اسفند - ادامه دارد.

رییس ستاد انتخابات کشور از تمدید نام‌نویسی حضوری داوطلبان انتخابات شوراهای شهر تا ساعت ۲۰ امروز خبر داد.

جمال عرف روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: نام‌نویسی غیرحضوری داوطلبان شورای شهر ششم مانند گذشته تا ساعت ۲۴ امشب ادامه خواهد داشت.

داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری نیز از دوشنبه ۱۶ فروردین سال آینده به مدت یک هفته ثبت‌نام خواهند کرد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد سال آینده همزمان با سراسر کشور در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی خراسان جنوبی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی خراسان جنوبی اخبار کنکور شوراهای اسلامی شهر خراسان جنوبی ششمین دوره ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  فرماندار حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد برای این دوره ۸۷۶ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است.

رمضانی در ستاد هماهنگی برگزاری دور دوم این دوره انتخابات گفت: ۱۴هزار عوامل اجرایی ونظارتی هم  بکار گیری شده اند.

به گفته وی انتخابات بصورت نیمه الکترونیکی و در برخی مناطق بصورت محله محور برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳