Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس آخرین آمارها از ستاد انتخابات استان سمنان تا پایان ششمین روز ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاهای استان، ۳۲۱ نفر ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، ستاد انتخابات استان سمنان اعلام کرد در خاتمه ششمین روز ثبت نام از داوطلبان حضور در انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاهای استان ۳۲۱ نفر در مجموع ثبت نام کردند که بیشترین آن‌ها مختص به روستاها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تعداد ثبت نام شدگان برای انتخابات شورای اسلامی پیش رو در حالی به عدد ۳۲۱ رسیده که روز گذشته نیز ۱۶۷ نفر نام نویسی کرده بودند.

 

از مجموع افراد داوطلب که تاکنون ثبت‌نام کردند ۳۰ نفر کاردانی، ۱۶۹ نفر مدرک کارشناسی، ۱۰۶ نفر ارشد و ۱ ۱ سه نفر دکترا دارند همچنین پنج نفر نیز تحصیلات حوزوی ارائه کرده‌اند که از این بین ۲۸۱ نفر مرد و ۴۰ نفر زن هستند.

 

طول مدت ثبت نام هفت روز و از ساعت هشت صبح الی ۱۸ است و داوطلبان در این بازه زمانی می‌بایست یا به صورت حضوری و یا به صورت الکترونیکی در انتخابات ثبت نام کنند.

 

۲۸۱ روستا و ۲۱ شهر استان سمنان دارای شورای اسلامی هستند که اعضای آن‌ها توسط مردم در انتخابات سال ۱۴۰۰ تعیین می‌شود.

 

به علت شرایط کرونایی و پرهیز از ازدحام، ستاد انتخابات استان سمنان تاکید دارد که داوطلبان به صورت غیرحضوری و با استفاده از اپلیکیشن موبایلی، رایانه‌های شخصی و یا مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: پایان ششمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها انتخابات شورای اسلامی ثبت نام کردند استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان سمنان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با حضور ۱۶۷۸ داوطلب به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

دکتر رضا زیاری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، اظهار کرد: این واحد دانشگاهی به دلیل دارا بودن امکانات و تجهیزات خوب و باکیفیت، محیطی زیبا و کافی، همکاری همه جانبه و کاملی را به منظور فراهم آوردن شرایط ایده‌آل و مطلوب در برگزاری آزمون فوق با جهاد دانشگاهی به عنوان مجری آزمون داشته است.

زیاری گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، صبح روز، جمعه ۱۴ اردیبهشت، همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های حفاظتی و امنیتی آزمون برگزار شد و یک هزار و ۶۸۷ داوطلب از شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، گرمسار و آرادان به رقابت پرداختند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و امکانات موجود در این واحد دانشگاهی، واحد سمنان، به عنوان حوزه‌ برگزاری این دوره از آزمون استخدامی اداره آموزش و پرورش در سطح شهرستان انتخاب و با جهاد دانشگاهی نهایت همکاری را داشتند.

این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در مشاغل کیفیت بخشی، شامل مربی تربیت بندی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903104

دیگر خبرها

  • راند دوم
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟