Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ منصور کریمی فرد در حاشیه مراسم توزیع کمک‌های مومنانه در گفت و گو با خبرنگار مهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه علی رغم شرایط کرونا تعداد ۵ هزار و ۵۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های بی بضاعت پلدختر که توسط پایگاه‌های مقاومت در شهر و روستا شناسایی شدند، توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز در مرحله هشتم رزمایش کمک مومنانه تعداد یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های بی بضاعت توسط پایگاه‌های مقاومت در شهر و روستا توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: تا کنون یک هزار و ۵۳ بسته لوازم التحریر تهیه و بین دانش آموزان بی بضاعت در سطح این شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ کریمی فرد افزود: ۱۹ سری جهیزیه برای نوعروسان پلدختری که توان خرید نداشتند از طریق سپاه تهیه و بخشی از آن تحویل آنها داده شد و بخشی از آن اوایل سال ۱۴۰۰ اهدا می‌شود.

وی یادآور شد: حدود ۸۴ کارت هدیه هر کدام به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان بین خانواده‌های آسیب پذیر از کرونا از سوی سپاه توزیع و حدود ۱۵۰ پوشاک و البسه، ۲ هزار بسته بهداشتی، پنج سری لوازم خانگی و ۱۵ هزار ماسک بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر افزود: در مجموع ارزش ریالی کمک‌ها در قالب رزمایش مومنانه در پلدختر توسط سپاه استان، خیران، امام جمعه و ادارات ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

سرهنگ کریمی فرد مشارکت و همراهی خیرین و دستگاه‌های مختلف در کمک به نیازمندان در ایام کرونا را مثال زدنی و قابل تقدیر دانست و از همه کسانی که در رزمایش کمک مومنانه مجموعه سپاه را همکاری کردند به ویژه بسیجیان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.

کد خبر 5171104

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری پلدختر کمک مومنانه ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان شیراز بارش برف انتخابات شوراي شهر اردبیل کرونای انگلیسی رزمایش کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده کرج ـ چالوس بسته شد

رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج ـ چالوس ، این محور به مدت سه روز بسته است . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات نصب توری برروی تراشه های ریزشی انجام شده است.

وی اضافه کرد: انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در 2 مسیر رفت و برگشت از ساعت 9 الی 15 از امروز به مدت سه روز صورت می گیرد.

سرهنگ کرمی گفت: رانندگان می توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد