Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی وزارت علوم طی نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها نحوه برگزاری آزمون‌های پایان ترم نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم با ارسال نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور نحوه ارزشیابی دانشجویان برای نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ و نحوه برگزاری آزمون‌های پایان ترم را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نامه آمده است؛ روسای محترم دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور

با سلام و احترام.

جهت گیری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به سوی آموزش الکترونیکی، به منزله بهترین راه برای حفظ و استمرار آموزش در دوره همه گیری بیماری کووید ۱۹ از سال تحصیلی گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد. از جمله آثار و پیامد‌های این نوع آموزش، موضوع نحوه ارزشیابی از میزان و کیفیت یادگیری دانشجویان بوده است. بدین وسیله و در حالی که تا پایان نیمسال تحصیلی فرصت مناسبی وجود دارد، انتظار می‌رود به نحوی برنامه ریزی شود که:

۱. با فرض استمرار وضعیت اضطراری در همه مناطق کشور تا پایان نیم سال دوم ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ برنامه ریزی و اقدامات لازم برای «ارزشیابی مستمر» از دانشجویان صورت پذیرد تا سهم آزمون پایان نیم سال در تعیین نمره نهایی دانشجو به میزان حداقلی، تخفیف پیدا کند.


۲. در مناطق کم خطر از نظر همه گیری بیماری، زمینه حضور دانشجویان در دانشگاه برای شرکت در آزمون پایان نیم سال، بررسی و مقدمات برگزاری امتحان حضوری در نظر گرفته شود. تدبیر دانشگاه در برگزاری امتحان حضوری باید با حفظ و مراعات دقیق همه پروتکل‌های بهداشتی و آخرین دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا، هماهنگ باشد.

۳. این تصمیم از هم اکنون به دانشجوان اطلاع رسانی شود تا آن‌ها از احتمال برگزاری آزمون پایان نیمسال خود به صورت حضوری، اطلاع داشته باشند. اطلاع رسانی باید از مجاری مختلف رسمی دانشگاه و با اطمینان از وصول آن از سوی همه دانشجویان انجام شود تا این تصمیم در آستانه اجرا، با اعتراض دانشجویان مبنی بر بی اطلاعی یا اطلاع رسانی ضعیف دانشگاه روبرو نشود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خاکی صدیق امتحانات پایان ترم وزارت علوم دانشگاه ها پایان نیم نیم سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اعلام کرد: همزمان با سراسر کشور، فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه جاری، ۴۸۵ نفر در سه حوزه زاهدان، ایرانشهر و چابهار در مرحله آزمون کتبی نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شرکت خواهند کرد.

وی با بیان این مطلب که از کل میزان ثبت نام کرده برای شرکت در این مرحله آزمون دریافت مدرک تخصصی، حدود ۹۰ درصد مرد هستند، ادامه داد: این آزمون کتبی در پنج سطح (از ۱۰ جز تا حفظ کل) ویژه خواهران و برادران حافظ برگزار خواهد شد و افرادی که حائز امتیاز لازم در این مرحله شوند، در مرحله آزمون شفاهی که تیرماه امسال برگزار خواهد شد، شرکت کرده و پس از کسب حدنصاب امتیاز مدرک تخصصی حفظ خود را در سطحی که شرکت کرده باشند، دریافت خواهند کرد.

جهانشاهی اضافه کرد: سطوح ارائه شده شامل درجه پنج برابر با مدرک دیپلم، درجه چهار برابر با درجه فوق دیپلم، درجه سه برابر با لیسانس، درجه دو برابر با کارشناسی ارشد و درجه یک برابر با دکترا است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: محل برگزاری آزمون زاهدان در سالن امتحانات دانشگاه علوم پزشکی، ایرانشهر در دانشگاه پیام نور و در چابهار در مجتمع آموزشی دانشوران دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی تعیین شده است.

کد خبر 6095045

دیگر خبرها

  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد
  • برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • برگزاری همایش تبیینی برگزاری امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در مشهد 
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس