Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر و روستا در فرمانداری‌ها تا ساعت ۲۰ امشب ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌‌ی شماره ۱۰ اعلام کرد: ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌ها در فرمانداری‌ها تا ساعت ۲۰ امشب ادامه دارد و ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایل، رایانه شخصی و دفاتر پیشخوان تا ساعت ۲۴:۰۰ ادامه می­ یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن کامل اطلاعیه شماره ۱۰ ستاد انتخابات کشور، بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعیه شماره (۱۰)
ستاد انتخابات کشور
         پیرو اطلاعیه­‌های قبلی و با توجه به اینکه امروز (سه شنبه) آخرین روز ثبت نام داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره­‌ی شورا‌های اسلامی شهر است؛ به آگاهی عموم ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند، فرایند ثبت نام به شرح زیر ادامه خواهد یافت:

ثبت نام در فرمانداری­‌ها تاساعت ۲۰:۰۰ روزسه شنبهمورخ ۲۶-۱۲-۱۳۹۹امکان­ پذیر است.

ثبت نام از طریق (اپلیکیشن موبایلی - رایانه شخصی– دفاتر پیشخوان) تا ساعت ۲۴:۰۰ ادامه می­ یابد و بعد از آن امکان ثبت نام وجود ندارد.

 
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر می­ باشد:

ارائه اصل گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد.

اصل شناسنامه عکس دار و تصویر کلیه صفحات آن.

اصل کارت ملی و تصویر آن.

اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائمی یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن برای مردان.

یک (۱) قطعه عکس ۴ × ۳ جدید.

ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهر‌های تا بیست هزار نفر جمعیت و مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهر‌های بالای بیست هزار نفر جمعیت.

اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفای مقامات موضوع ماده ۳۲ قانون انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا.

اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری (جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا و رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور در جبهه) جهت برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر.


متذکر می­ گردد به استناد ماده ۳۰  قانون  داوطلبان هنگام ثبت نام باید دارای شرایط زیر باشند:

تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.

حداقل سن ۲۵ سال تمام.

اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولایت مطلقه فقیه.

ابراز وفاداری به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

کسانی که سابقه یک دوره کامل عضویت اصلی شورا را دارا باشند به شرطی که در همان حوزه انتخابیه نامزد شوند، از شرط مدرک تحصیلی معاف هستند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد انتخابات کشور ستاد انتخابات انتخابات ستاد انتخابات کشور ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا ساعت ۲۰ تا ساعت شورا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

منبع ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳